Možná nevěra, jak moc je to špatné?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Kaculina1234
Kecalka 106 příspěvků 17.01.19 22:22
Jak moc je to špatný?

Já a můj manžel jsme spolu 4 roky. Máme roční holčičku. Bydlíme spolu 3 roky. Už mě jednou podvedl, dodnes se neomluvil, ale já už byla těhotná a nechtěla jsem ditku brát tátu. Teď jsem na rodičovský dovolený, mateřkou jsem neměla protože doteď studuji (diky rodině od manžela to dávám, protože mi jednou těch 6h jednou za týden pohlídaj). Mám tudíž holej zadek a dítě navrh, takže si vyskakovat nemohu a manžel mi to bohužel dává dost najevo… Ale abych šla k věci… dnes jsem jak tupoň hodinu vybírala krásný spodní prádlo, večer jsem se v něm ukázala manželovi a on neřekl ani bů 8o. Krom toho si zabezpečil mobil po té, co jsem se ho před týdnem zeptala, jestli se mám obávat, že se bude znovu odehrávat nevěra, když si už měsíc nepřetržitě dopisuje s kolegyní v práci…
Jsem z toho zoufalá, nemít s ním dceru, už jsem se na něj dávno vykašlala… :zed:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
AnastazieB
Echt Kelišová 8513 příspěvků 17.01.19 22:32

Ani rodičovský příspěvek nemáš?

Andrea.Tom
Ukecaná baba ;) 1739 příspěvků 17.01.19 22:34

A že s ním tu dceru máš (i když nechápu tedy,, takový hovado..) mění na situaci co? Zachvíli se začnete hádat a on tě stejně bude dál podvádět.. Sice to nemáš ještě nijak podložené, ale dopisování s kolegyní z práce bych nebrala na lehkou váhu po tom všem předtím.. Proč ti pomáhají jeho rodiče, kde jsou tví, pokud to není citlivé téma .. Nemáš možnost jít k nim ? co a proč studuješ? není možná brigáda nebo přerušení školy a práce ?

flybe
Zasloužilá kecalka 625 příspěvků 17.01.19 22:37