Jak najít práci jako účetní po VŠ?

Anonymní
7.6.20 17:33

Jak najít práci jako účetní po VŠ?

Ahoj holky :).
Za chvilku mě čekají magisterské stanice studuji ekonomiku podniku a již nějakou dobu se snažím najít práci na plný úvazek a začínám být zoufalá, byla jsem na několika pohovorech a zatím nic nevyšlo :(. Tak mě napadlo jak dlouho trvalo vám najít práci ve stejném nebo podobném oboru? Kamarádky mě uklidňují, že to uřčite jednou vyjde, ale ja začínám mít obavy. Celkově mi příjde, že volných míst moc není, a když už mě na pohovor pozvou tak mi řeknou, že mají dalších 50 uchazečů apod. Připadně mzdové ohodnocení je tak nízké, že si nemůzu dovolit práci vzít. Můj požadavek na nástupní plat je mezi 22-25k, hledám na menším městě okolo 30tis obyvatel. Přemýšlím, už že snad pošlu životopis do Kauflandu, ale okolí mě odrazuje, že si pokazím CV a nikdy mě na lepší pozici už nevezmou. Praxi nějakou mám, měla jsem brigadu jako fakturantka a pomocná účetní ale jak přišl začatkem března Covid tak už mě od té doby nepotřebují.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12663
7.6.20 17:43

Mno ted je to slozite obecne, takze predchozi zkusenosti jinych lidi asi uplne relevantni nebudou :nevim: Ja po VS ekonomickeho smeru hledala mozna 2 mesice, ale to uz je let…ted je holt blba doba :think: Pokud ty penize potrebujes z existencniho hlediska, tak bych se nejakym kazenim zivotopisu netrapila, ono pak nemusis nekvalifikovane pozice ani uvadet, nebo holt myslim, ze vzhledem k aktualni situaci to lze velice dobre vysvetlit. Mozna pak i budouci zamestnavatel oceni, ze jsi ve slozite dobe nesedela doma, ale delala aspon neco.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8896
7.6.20 18:09
@beruska9 píše:
ze vzhledem k aktualni situaci to lze velice dobre vysvetlit. Mozna pak i budouci zamestnavatel oceni, ze jsi ve slozite dobe nesedela doma, ale delala aspon neco.