Jak poznat, že se mu líbím?

Anonymní
1.12.19 10:40

jak poznat že se mu líbím

Ahoj všem :)

Potřebovala bych radu či postřehy zkušenějších a možná otrkanějších…

Je mi přes 20, se vztahy nemám moc zkušeností. Každopádně jsem aktuálně narazila na jednoho, který mě dost zaujal. Chodím na vejšku, viděli jsme se na jedné přednášce, jsme ze stejného oboru, ale ne ročníku. Hodně se na mě usmíval. :)
Pak nastala úžasná příležitost, kdy jsme byli na stejné konferenci v rámci školy a proběhly zase nějaké pohledy. Bezprostředně po konferenci jsem čekala na jednu vyučující, on vycházel ven, podíval se na mě a šel dál. Po asi pěti minutách, kdy jsem furt čekala na učitelku, tak se vrátil a postavil se do rohu místnosti, která je před tou místností, kde se konala konference a kde jsem stála. U učitelky jsem to vyřídila rychle a vracela se stejnou cestou a vidím, že ten kluk je tam stále. Sám a surfuje nebo něco na telefonu. Tak jsem si řekla, že je to ideální příležitost pro konverzaci. Deset minut mi trvalo, než jsem se odhodlala, bylo to hrozný :D :oops:

Pak jsem za ním přišla, pozdravila, zeptala se ho, že jsme se viděli na té konferenci. Chlapec mě pozdravil, usmál se, schoval mobil a odpověděl, že ano. Tak jsem se ho ptala, co si o ní myslí, bavili jsme se o škole, o praxích při škole, já mu nabídla, že mu nějaké doporučím, on se pak ptal, jaké bych mu teda doporučila, bavili jsme se o těch praxích, které byly z hlediska chování pesonálu hrozné a že na jedné už po mně neberou praktikanty (to si mě dobíral, že jsem do nich určitě musela nějak rejpat),… Hlavní je, že po celou dobu toho rozhovoru jsme se křenili oba dva od ucha k uchu, dívali jsme se vzájemně do očí a nejmagičtější byly ty chvíle, kdy jsme dořekli větu, mlčeli a jen na sebe hleděli a ještě víc se usmívali :) Bavili jsme se, jako bychom se znali sto let… Nechápu.