Jak překonat odpor k učení?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.06.19 13:39
Jak překonat odpor k učení?

Ahoj, už fakt nevím jak dál. Studuji dálkově 2. ročník vysoké školy a jsem na rodičovské dovolené, mám 18měsíční dítě. A absolutně se nemůžu dokopat k učení. Vždycky když jen nakouknu do těch materiálů je mi z toho zle. Do toho prcek je sice hodný, ale neustále vyžaduje pozornost, když už všechny ty materiály vytáhnu začne mi v tom rabovat. Zkoušela jsem si to učení i stáhnout do mobilu, taky jak to vidí, hned se po něm natahuje. Když už mi zkouška hoří, jsem nervózní a mám úplnou chuť na něj řvát ať toho už nechá, ale samozřejmě to neudělám, nemůže za to a já to dusím v sobě. Bydlíme sice ve velkém domě s rodiči, jenže mamka moc hlídat nechce, přítel se k tomu taky moc nemá a když už hlídá tak jsou furt někde poblíž a za chvíli slyším máma máma. Takže i když si ho prostě vezme pořád mám v hlavě blok, že mi ho bude zase za chvíli vracet. Do toho malý je pořád kojeny v noci je schopný se vzbudit klidně i 5×, umělé mléko nechce, celkově jídlu vůbec moc nedá, jen polivky a smetanky. Navíc já jsem typický skřivan a funguji lépe ráno, jenže dost často jsem i nevyspalá a večer když už to pročítám tak se mi úplně zavírají oči. Školu přerušit nemůžu, titul Bc. pak potřebuji do práce, až skončím rodičovskou. Jinak na základní a střední škole jsem neměla problém s prokrastinací, to jen teď ve svých 25 letech se nedokážu dokopat.

Reakce:
Cuddy
Neúnavná pisatelka 16450 příspěvků 18.06.19 14:12

A ty se chceš učit přes den s dítětem? To nemůže fungovat. V kolik dítě vstává? Vstávala bych před ním a učila se do té doby, dokud by muž neodešel do práce.

Medičkaa
Kecalka 345 příspěvků 18.06.19 14:16