Jak prolomit smůlu na chlapy?

Anonymní
2.8.15 09:41

Jak prolomit smůlu na chlapy?

Ahojte, třeba mi někdo poradíte:-D Je mi skoro 28 a mám celkem fajn život, práci, která mě baví, studuju svou vysněnou školu, mám skvělou rodinu, kamarády, často se chodíme bavit, na dovolené, k vodě a prostě všechno možné, takže se nenudím, jenže jsem už dva roky sama. S bývalým jsme se rozešli, protože si našel jinou a i když jsme byli spolu, byla jsem nešťastná, tak nějak jsem tušila, že pro něho nejsem ta velká láska, jak by to mělo být a celé dva roky žila v tom, kdy se rozejdeme, prostě jsem jiný druh vztahu nepoznala, takže jsem to tak nějak brala, že takhle je to normální, až časem, když jsme se rozešli mi začalo docházet, že asi ne. Občas se potkáváme. Včera mi řekl, že mám smůlu na chlapy aspoň na něj, že jsem ji měla. Říká mi to nejen on, ale i třeba kamarádky. Sama nad tím už nějakou dobu přemýšlím. Rozešli jsme se, protože si našel jinou. O tom, se kterým jsem byla před ním už radši ani nemluvím, už je to 8 let a mám z něho trauma doteď. Další mi řekl, po nějaké době, že se nechce vázat, asi to byla pravda, doteď je sám. Další to samé. Pak ještě další dva, se kterýma jsem se ale více méně jen kamarádila, ale přesto. Ani jednoho jsem netlačila do vztahu, řekli mi to sami od sebe. Vím, že si asi vybírám špatné typy, ale prostě s těma, kteří by měli zájem to tak nějak necítím, že je to tak správně. Nechci být s někým, koho bych za normálních okolností brala jen jako fajn kamaráda a nepřitahuje mě. Jenže už si začínám myslet, že to je asi jediná možnost. Vím, že to je asi chyba a něco dělám špatně, ale nevím, jak to změnit. Poradíte někdo? :nevim: :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

28762
2.8.15 09:55

:lol: nějak přemýšlím JAK chceš poradit. V čem?
Láska prostě musí přijít z obou stran. To je celé. Do té doby budeš na tom tak, jak jsi :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26152
2.8.15 09:55
@Anonymní píše: