Jak reagovat na sobeckou tchyni?

Anonymní
21.5.20 16:08

Jak reagovat na sobeckou tchýni?

Prosím anonym citlivé téma.

Ahoj, chci se zeptat jak byste reagovali na tuto událost. Tchýně měla narozeniny, bohužel jsme na to s mužem zapomněli a v den narozenin jsme ji nepopřáli, ano je to velká chyba z naší strany, uznávám. Ale manžela v neděli odvezli do nemocnice s podezřením na infarkt, má toho teď hodně v práci a já jsem na RD ale k tomu studuju a pracuju z domu. Prostě máme se co otáčet a kolikrát jsme sami rádi, že si večer na půl hodiny sedneme ke stolu a najíme se. Ale ok uznávám, že zapomínat na narozeniny bychom neměli. I když ona sama tvrdí, že to že bude mít narozeniny svému muži vždy nějak takticky připomene, tak nechápu, proto to samé nemůže udělat svému synovi. No a dnes nám od ní přišel srdcervoucí e-mail, jak celý den proplakala, že jsme ji nepopřáli, jak ji hrozně bolí noha a já jako snacha se o ní nezajímám. Přitom jsme jim v sobotu psala e-mail jak se mají, v karanténě jsem jim posílala fotky našeho dítěte a dokonce jsem jim nabídla, že jim budeme objednávat jídlo, aby nemuseli chodit do obchodu - to děláme doteď. A za to všechno jsem si vyslechla telefon kde mě nazývali manželkou apod. Našemu dítěti stále říkají jménem dítěte od dcery. A na jeho narozeniny chodit nemůžou, protože má narozeniny v době prazdiny, kdy hlídají děti od dcery. Toto jsem celou dobu přecházela, ale po tomto srdcervoucím emailu mám dost. Myslim, že se pro ně snažíme dělat hodně. Viz předchozí info. Ale oni vidí jen, to že jsme jednou udělali chybu a hned nepopřáli. Na jednu stranu mám chuť na ten email od plic odpověď na druhou stranu si říkám, že je to věc mezi manželem a jeho rodiči. Co si o tom myslíte? Je vážně takový velký prohřešek nepoprat, i když muž má teď zdravotní problémy?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4043
21.5.20 16:12

Takovyhle vydirani nesnasim, vubec bych si z toho hlavu nedelala. Nikdy nebudete dost dobri.

• Citovat