Jak řešit sprosté a hrubé děti ve školce

Anonymní
11.11.19 19:23

Jak řešit sprosté a hrubé děti ve školce

Ahoj, prosím o radu. S mým dítětem je ve školce chlapec, který je také predskolak a bezdůvodně děti jen tak třeba kopne (kluky předškoláky většinou) a samozřejmě i mého syna, který si pak stěžuje učitelce a doma mě. Učitelka okrikne, domluví mu a tím to končí. Tento chlapec moje dítě (a asi ne jenom moje) tituluje „debile, uchyle, z*rde“a podobně. Dle učitelek je hrubý a vulgární. Postup paní učitelky je stejný, domluvi mu, ale evidentně marně. Na můj popud paní učitelka mluvila s rodiči daného chlapce a i já. Vypadali, že vše chápou a synovi domluví. Jenže je to už 3ti týden a problémy přetrvávají, stále nadávky a kopání, strkani a nejlépe, aby to pí. ucitelka neviděla.. Navíc přišel můj syn domu s tím, že mu ten dotyčný chlapec říkal, že při líbání a pusinkach se používá jazyk.. Znovu jsem si stěžovala paní učitelce, ta navrhla že se sejdeme všichni v ředitelne a budeme to řešit, já souhlasila. Matka dotyčného chlapce tentokrát už shovivava nebyla a začala tzv. Kopat kolem sebe, neni s ní řeč. Za dva dny obrat s tím, že si paní ředitelka mysli, ze to ještě není na její zásah. Aspoň takto mi to intepretovala paní učitelka. Ředitelku školky je obtížné v čase, kdy syna vyzvedávam, zastihnout. Vím ještě minimálně o jedné mamince, ktere její dítě doma říká to samé, ovšem s tím rozdílem že to její dítko je o hlavu větší než všichni ostatní a když dá někomu ránu, tak si na něj chvíli nikdo nedovoluje. Já si Teda myslím, že není správné, aby se děcka mlátili a v 5ti letech mluvili sprostě, že by měla nějakým způsobem zasáhnout školka, která to Teda fakt moc neřeší, já nevím nejsem kantor a nemám léta zkušenosti, ale dle mě, by se tomu ředitelka měla věnovat. A taky si myslím, že by pí. učitelky to s rodiči měly řešit - to, ze je jejich dítě hrubé a vulgární a ne čekat, až si někdo začne stěžovat. ???? Poradi někdo, jak v této situaci, co nejefektivněji postupovat?