Jak se donutit ráno vstát? práce z domu

Anonymní
3.7.20 07:54

Jak se donutit ráno vstát? práce z domu

Ahoj, vím, že maminky, co musejí vstávat k 5 ráno k dětem mě za otázku budou nenávidět. Ale myslím to vážně. Jsem student VŠ a na půl úvazek k tomu pracuji z domu.
Poslední 3 roky jsem každý den jako ranní ptáče vstávala v 6, i o víkendech, na dovolených. Partner i rodiče z toho byli vždy špatní. Před měsícem mi skončilo zkouškové, které mi teda dalo zabrat, a od té doby se budím v 9, posouvám budíky, jsem ráno uplně neschopná vylézt z postele. Jenže když vstanu pozdě, jsem pak jak přejetá a mému tělu to prostě nedělá dobře.
Nemáte nějaký tip, co s tím? Třeba odhrnout ráno závěsy nebo nějakou maličkost? :D
Mám také sníženou funkci štítné žlázy a i když beru léky, tak lehká únava patří k mému životu ale nemyslím si, že by to by lo tím.

Díky

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

612
3.7.20 08:01

Imho telo si rika… zpomal holka… proste po ty skole toho mas dost a potrebujes dospat… pokud to jde nejak zkloubit s praci tak se proste poradne vyspi, pridej si nejaky vitaminy a uvidis. A hlavne chod driv spat. idealne pred 10 byt v posteli.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
13665
3.7.20 08:27

No primárně si potřebuješ odpočinout a dovolit tělu regenerovat. Až doplníš síly, organismus se srovná. Od toho jsou prázdniny…

Na následující dva měsíce prostě jako hlavní prioritu dej péči o sebe samotnou. Opravdu, protože když to neuděláš a pořád věci potáhneš na sílu, protože prostě musíš něco vydržet, tak organismus začne reagovat zdravoními problémy, ne jen tím, že ráno spí déle.

Potřebuješ tedy práci zredukovat na naprosté minimum, vyhradit ji konkrétní dobu - zjevně po obědě a během odpoledne a skutečně u toho strávit jen ty 4 hodiny, které máš ve smlouvě. A rozhodně nepracovat o víkendu To znamená trošku optimalizovat pracovní proces a zvládnout prokrastinaci.