Jak se dostat na VŠ obor Historie ???

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
20.10.21 20:36

Jak se dostat na VŠ obor Historie ???

Ahoj chtěl bych se zeptat.
Aktuálně studuji Strojního Mechanika, ale rad bych šel studovat Historii na .
Co mam pro to udělat?
Je to vůbec možné když můj aktuální obor nemá s Historii nic společného, a ani nemá Dějepis jako předmět?

Děkuji za odpovědi. :D

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11019
20.10.21 20:39

Udělej primacky. Nikdo neřeší co jsi studoval předtím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4900
20.10.21 20:44

Studuj historii.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
37148
20.10.21 20:52
@Anonymní píše:
Co mam pro to udělat?
Je to vůbec možné když můj aktuální obor nemá s Historii nic společného, a ani nemá Dějepis jako předmět?Děkuji za odpovědi. :D

Naučit se předně češtinu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7652
20.10.21 20:58

Není strojní mechanik učební obor? V tom případě nejdřív dodělat maturitu. A jak bylo v Básnících: „se učit, se učit, se učit“.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4303
20.10.21 20:58
@Anonymní píše:
Co mam pro to udělat?
Je to vůbec možné když můj aktuální obor nemá s Historii nic společného, a ani nemá Dějepis jako předmět?Děkuji za odpovědi. :D

Podivala bych se na fakultu, jake musi student splnit predpoklady. Jestli nejaky obecny test typu scio nebo se pricitaji body za maturitu z dejepisu, publikacni cinnost apod.

Pokud by byly prijimacky dvoukolove, urcite bych se pripravila, a to tak, ze se bude komise vyptavat proc a bude hledat hluboky zajem o obor. Kazda esej, kazdy clanek, zajmova cinnost (angazujes se treba v nejakem spolku?)ti bude dobra.

Zkus se i poohlednout po nejake brigade nebo dobrovolnictvi - nejake vykopavky, okrasny spolek, organizace nejakych historickych trachtaci.