Jak se ozvat a nemít z toho špatný pocit?

212
26.11.15 18:29

Jak se ozvat a nemít z toho špatný pocit?

Nemám ráda konflikty. Málokdy se ozvu, jako třeba v tomhle případě. Nechali jsme se fotit s malou. Bylo to velmi drahé, 5 fotek cca za 2800. Už předtím jsme se na témže místě fotili dvakrát a naprostá spokojenost (milá fotografka, super fotky). Ovšem to poslední focení. Sice stejná milá fotografka, ale na jedné fotce jsem měla pod bradou hnědý stín (opravdu dost hrozný) a na druhé fotce byla zase křivá podlaha (vím od známe fotografky, že ve fotoshopu se to opraví za čtvrt minuty). Mimochodem na fotky se standardně čeká 4 týdny, takže bych čekala, že třeba tohle bude v pořádku. Nechtěli mi to vůbec uznat, nakonec tedy ano, ale chtěli mi upravenou fotku (chtěla jsem jen tu s tím stínem) poslat mailem. Já trvala na vytištění a poslat poštou. To se jim nelíbilo, prý je to příliš drahé! No nakonec poslali. Ale byla to kauza a chovali se, jakoby mi dělali nějakou laskavost. Už se mi tam ani jít nechtělo. Jenže, v globále mají fotky opravdu krásné. Takže jsem to zkusila ještě jednou. Tentokrát jsme dostali jinou fotografku, takovou semetriku. Před focením se bavila u počítače s tou minulou, co nás fotila posledně, zřejmě jí informovala, jak se věci mají. S každým se snažím jednat mile a přátelsky, ovšem teď jsem měla pocit, že tuhle novou fotografku jsme vyfasovali snad za trest. Šla z ní hrozná energie. Asi se o tom bavily a ona usoudila, že jsme ti špatní a že se s námi moc babrat nebude. Nevím. Každopádně jsem z ní měla hrozný pocit. Jakoby jsme byli nějací problematičtí kverulanti, což mě mrzelo, protože si člověk chce užít i samotné focení. A vlastně jsem si já připadala jako že ta zlá jsem já. Tak si tedy říkám, stojí za to si vůbec stěžovat? Jak se s takovými situacemi vypořádáváte vy? Prostě mi připadá, že každý se na vás usmívá, jen do té doby, dokud přikyvujete a usmíváte se, jakmile se ozvete, tak jste ti nejhorší. Taky máte takovou zkušenost?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

11689
26.11.15 18:35

@Mari5
Každý z tebe vycítí, co si může dovolit a co ne. Takhle v byznysu, by si ty jako zákazník měla býti ten pán, fotografka se nezachovala profesionálně. Já se svojí povahou bych se zřejmě ozvala už v průběhu focení, jestli třeba náhodou jí tam nepřekážím. :mrgreen: V dnešním světě musíš mít ostré lokty, chovat se slušně, ale hájit svá práva.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6103
26.11.15 18:39
@hehehe píše:
@Mari5
Každý z tebe vycítí, co si může dovolit a co ne. Takhle v byznysu, by si ty jako zákazník měla býti ten pán, fotografka se nezachovala profesionálně. Já se svojí povahou bych se zřejmě ozvala už v průběhu focení, jestli třeba náhodou jí tam nepřekážím. :mrgreen: V dnešním světě musíš mít ostré lokty, chovat se slušně, ale hájit svá práva.

presne :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1451
26.11.15 18:39

5 fotek za 2800,–? 8o a s tímto přístupem! Trvala bych na vrácení peněz a zrušení zakázky..
Stejně jsou nejkrásnější domácí momentky..to mi nikdo nevyvrátí :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6103
26.11.15 18:41

Ja uz bych tam nesla po tech problemech s reklamaci, divim se ti. A ozvala bych se hned tam, pokud by byla neprijemna a delala posklebky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14930
26.11.15 18:43

Málokdo nese kritiku libě, ale profík by to měl ustát s grácií. Oprava fotek měla být samozřejmostí společně s omluvou. Pokud to při cenách které si účtuje neuzná, už bych tam nešla. Pokud budou nové fotky v pořádku, nechala bych to být, každopádně bych si našla jiné studio.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
33197
26.11.15 18:46

Já vůbec nechápu cenu 8o A když už, tak si vydupu jiný přístup :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
33197
26.11.15 18:48
@Jana525 píše:
Ja uz bych tam nesla po tech problemech s reklamaci, divim se ti. A ozvala bych se hned tam, pokud by byla neprijemna a delala posklebky.

taky neee… :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21384
26.11.15 18:51

Zrovna včera - byl to nejvtipnější telefonát v mém životě. Objednala jsem si za 30 000,– kalendáře, zadání znělo - modré. Dostala jsem mailem náhled - modrý. Když mi kalendáře přišly domů, byly opravdu krásné, ale fialové jako borůvky. Když jsem volala do tiskárny, pan majitel se mě několik minut snažil přesvědčit o tom, že to, co vidím, není fialová, ale modrá (museli byste tu barvu vidět, všechny odstíny fialové na stránce) a že tiskárna rozhodně nepochybila. Bylo to fakt na dlouho. Ta barva je prima, ale tvrdit mi, že ta fialová není fialová, ale modrá přesně jak jsem chtěla - to byla silná káva i pro mě, kliďase. A jak se běžně konfliktům vyhýbám, tak tady jsem se za svůj zdravý rozum bila jako lev. :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
212
26.11.15 19:14

No já to minule brala jako exces, ale ozvala jsem se. Teď už se mi nechtělo, nemám na to nervy 8o To je o povaze, já když se s někým hádám, tak jsem z toho ještě víc otrávená, než když to řeším :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
69308
26.11.15 19:23

Mě by zajímaly ty fotky jejich. Co že je to za nádheru za 2800 5 fotek, kdy si dovolí být ještě nepříjemní. Odkaz na stránky nám nedáš?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7327
26.11.15 19:26

Hele, já jsem huba nevymáchaná…někdo tvrdí, že arogantní…no, já si to nemyslím :mrgreen: jen si nenechám vše líbit. Ale nebylo tomu tak vždycky…dřív mi vadily konflikty, měla jsem z nich stres, nespavost, bylo mi blbě :poblion: Časem jsem se naučila bránit se…ozvat se…v autobusu, v obchodě, když mi špatně vrátili peníze nebo nedali co měli a snažili se vnutit něco jiného. Je to o cviku…dá se to zlepšit, třeba nebudeš úplná LVICE, ale lvíčátko taky dobrý!!! :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
476
26.11.15 19:34

@hehehe tohle je přesně ta věta: Takhle v byznysu, by si ty jako zákazník měla býti ten pán!!! Vyprdni se na to jestli jsi milá, přátelská a máš čisté ponožky - to je v tu chvíli kdy si objednáš a platíš za službu fakt šumák! Představ si, že ti do firmy někdo přiveze špatně připravenou zakázku. Taky to skousneš, převezmeš a zaplatíš? asi ne viď? Protože tam je jasně dané kdo je zákazník a kdo dodavatel služby… Stejný princip ale platí i v tvém soukromém životě - pokud jdeš ke kadeřníkovi, k fotografovi nebo kamkoli jinam. Já bych babu hnala!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26750
26.11.15 19:38

@hanka.br. To bych si z te tiskarny vyzadala cisla barev namichanych v tom konkretnim odstinu. Rika se tomu CMYK a kazde to pismeno ma sve cislo a dohromady to dela jasny, jedinecny odstin o kterem nelze diskutovat. Spravne bys to mela mit v tom nahledu, co ti poslali mailem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7327
26.11.15 19:41

@Berousik Hezký…dobrá info, taky objednáváme fotky do školky, zatím teda ok, ale kdyby něco, budu už vědět… :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama