Jak se počítá deficit, abych zhubla?

Anonymní
21.3.21 14:34

Jak se počítá deficit??

Ahojky, nevíte někdo, jak se počítá deficit, abych hubla?? :think: :think:
171 cm
70 kg
pas: 72 cm
boky: 103 cm
sedavé zaměstnání

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
224
21.3.21 14:41

Zkus kalkulacku na stránce Michal Josef Toth, tam si spoctes vše

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5060
21.3.21 14:43

Je to tento vzoreček + srozumitelný příklad výpočtu :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16016
21.3.21 19:26

Ty se především začni hýbat - aerobní pohyb + něco na zpevnění středu těla (core) a srovnání postoje.

Nemáš žádnou závažnou nadváhu, v jídle bohatě stačí limitovat sladké, vyhodit smažené a uzeniny a hlídat si abys každý den snědla 500 g ovoce a zeleniny a jesti to jo chceš řešt, tak ještě 80 g bílkovin a dohromady 20 g vlákniny. Tím se ti dost promění jíelníček k lepšímu a navíc když se nevrhneš do nějaké debilní hladovky, tak spoplu s tím pohybem
začneš normálně pálit nadbytečný tuk a proměníš držení a tvar těla.

Potřebuješ se hýbat ne držet dietu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.3.21 20:02
@Ou píše:
Ty se především začni hýbat - aerobní pohyb + něco na zpevnění středu těla (core) a srovnání postoje.

Nemáš žádnou závažnou nadváhu, v jídle bohatě stačí limitovat sladké, vyhodit smažené a uzeniny a hlídat si abys každý den snědla 500 g ovoce a zeleniny a jesti to jo chceš řešt, tak ještě 80 g bílkovin a dohromady 20 g vlákniny. Tím se ti dost promění jíelníček k lepšímu a navíc když se nevrhneš do nějaké debilní hladovky, tak spoplu s tím pohybem
začneš normálně pálit nadbytečný tuk a proměníš držení a tvar těla.

Potřebuješ se hýbat ne držet dietu.

Tak to vím i bez Vás, že je potřbuji pohyb, ale nevím, kde jste vzal/a, že se nehýbu. Chodím cvičit.

  • Citovat
  • Nahlásit
877
21.3.21 21:25
@Anonymní píše:
Ahojky, nevíte někdo, jak se počítá deficit, abych hubla?? :think: :think:
171 cm
70 kg
pas: 72 cm
boky: 103 cm
sedavé zaměstnání

Máš dobrou váhu i poměr boků k pasu. Pokud chceš nějaké kilčo dolů, zařaď aerobní cvičení, které je obvykle nižší intenzity a provádí se po delší dobu (alespoň 30 minut). Patří sem aktivity, jako je chůze, lehké běhání, jízda na kole a řada dalších. Takto pálíš tukovou hmotu. S deficitem bych si rozhodně nehrála, můžeš si sama dost dobře domrvit postavu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat