Jak se vyrovnat se zatím nevyléčitelným stavem?

Anonymní
17.11.19 16:11

Jak se vyrovnat zatím s nevylecutelnym stavem?

Ahoj všem, chtěla bych vás zde oslovit a poprosit o radu, zkušenosti i pomoc s mým snad už neřešitelným stavem!
Napíši sem svůj příběh : Jmenuji se Jana a v říjnu mi bylo 46 let. Pracuji jako pečovatelka v pečovatelské službě v terénu u lidí doma (od posledního července jsem v pracovní neschopnosti). Pracuji tam 4 roky a za celou dobu jsem nebyla nemocná! V květnu jsem byla s klientkou v trhu a začalo hodně pršet. Promokla jsem, nastydla a v mokrém oblečení a obuvi jsem zůstala do večera, protože jsem měla odpolední službu. Začátkem června jsem začala pociťovat velkou únavu a pocit potřeby a nuceni často mocit. Hned druhý den jsem navštívila PL., který mi řekl, že mám v moci krev a bilkovinu a, že je to zanet mocovych cest a nasadil mi atb cotrimoxazol. Po dobrani atb se mi hned stav opět vrátil a já opět navštívila PL, který mi dal ATB furolin. Bylo mi hrozně zle, ale týden jsem atb brala. Navštívila jsem pohotovost a tam mi nasadili biseptol stale krev a bilkovina na 3 krize ????. V pondělí jsem hned zašla opět k PL, který mi řekl, že když to neprejde do středy, že mám přinést moc na kultivaci, což jsem udělala. V pátek po zavolani mi řekl, že jsem v pořádku. Jenže já nebyla curani po 20 minutach a nuceni téměř stale! Ve čtvrtek jsem opět navštívila pohotovost a opět bilkovina a krev ve stejném duchu. Nasadili amoksiklav. Pak jsem sama vyhledala urologa, který mi poslal moc na rozbory a zase krev, bilkovina a bakterie a opět 2 balení biseptolu, pak 3 balení doxybene, ale nic nepomohlo. Návštěva gynekologie, vše ok i delozni čípek. Jen některé bakterie ojediněle v pochve. To prý nic není dr to neřešila. Pak mě poslali na cytoskopii a prý v pořádku, ct s kontrastem i bez v pořádku. Týden na to hospitalizace a v mocove trubici nalezen enterokok. Nasazen augmetin 1g cca 5 dnů. No opět to nezabralo. Řekli mi, že v moci je krev a bilkovina (erytrocit