Jak se zbavit léků na štítnou žlázu?

8
8.6.20 21:56

Jak se zbavit léků na štítnou žlázu?

Je tu někdo, kdo bral léky Euthyrox nebo Letrox dlouhodobě několik let a dokázal se jich zbavit? Jak se vám to podařilo a co jste pro to udělali? Beru to už léta a doktorka říká, že je to na furt, což se mi moc nelíbí. Dá se to když ne vysadit, tak aspoň zlepšit třeba úpravou životního stylu? Doktoři mi přijde že jen napíšou lék protože to je nejsnazší a neřeší příčinu, životní styl…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

29034
8.6.20 22:08

Toho se myslím už nezbavíš. Taky beru Letrox a prý je to napořád. Snížená fce štítné žlázy asi nejde vyléčit životním stylem…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1296
8.6.20 22:09

Beru pořád, vloni se mi výsledky dlouhodobě zlepšily do normálu, takže jsem léky na popud lékaře vysadila. Půl roku bez léků a na druhé kontrole výsledky hrůza, rozjetý zánět štítné žlázy :roll: Prý možná pomáhá dostatek selenu, ale zatím to není úplně prokázané. Taky mě to štve.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2020
8.6.20 22:12

Už patnáct let, vyléčit to nelze :?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2446
8.6.20 22:20

Taky mam letrox uz nekolik let. kdyz jsem vysadila a kaslala na to, strasne se mi to zhorsilo. kamaradce pomohla morska rasa kelp, uz prasky nebere :nevim: ale ja to jeste nevyzkousela, chystam se k tomu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.6.20 22:25

Můžu se prosím vetřít s dotazem? Když jdete na odběry krve kvůli štítné žláze, berete si ráno léky nebo ne? Mně se občas stane, že jdu k doktorce na kontrolu a sestřička mi tam odebere rovnou krev. No a teď mě známá nahlodala, že se to má brát na lačno ta krev, bez léků. Doktorka mi nic takového ale neříkala. Výsledky mám vždy ok, beru euthyrox kvůli cystám na ŠŽ. Jak to tedy má být ty odběry? Děkuji.

A jinak si myslím, že tohle se ovlivnit životním stylem nedá, že bohužel léky jsou napořád…

• Nahlásit
  • Citovat
449
8.6.20 22:30