Reklama

Jak si adoptovat nevlastní děti?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

ita83
Kecalka 449 příspěvků 09.12.17 12:17
jak si adoptovat nevlastní děti

Ahojky lidičky,
mám na Vás dotaz který nás s manželem velmi trápí. Z předchozího manželství mám dvě dcery. Bývalí manžel se znovu oženil a má další děti ale topí se v dluzích. Jeho dluhy se dotkli i nás tak že jsme se s manželem rozhodli pro insolvenci.On dluhy nesplácel a tak jeho věřitelé šli po nás, měl hromadu dluhů které udělal než se mi podařilo s ním rozvést (4 roky).Teď jsem se od právníka dozvěděla že pokud dcery dovrší 18 let a začnou chodit do práce můžou exekutoři i na ně proto by jsme chtěli dcery ochránit tím že si je manžel adoptuje. Uvažovali jsme o tom už dávno ale vzhledem k tomu že se s ex nestýkají a on nejeví o ně také zájem jsme to neřešili. Byl jen jméno v rodném listě ( aliment platí když si vzpomene).Celé roky žijeme jako rodina - manžel se o holky stará skvěle a zabezpečuje jim jak výchovu tak materiální věci.
Náš dotaz zní - máte někdo zkušenost s adopcí a co vše k tomu budeme potřebovat?
Moooc děkujeme za jakoukoliv zkušenost i radu

ps: pro rýpalky - manžel si je plně vědom toho co to pro něj plyne když si dcery adoptuje

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Temaho
Kelišová 5230 příspěvků 09.12.17 12:20

Musí s tím souhlasit jejich biologický otec. Jinak neuděláš nic :nevim:

ita83
Kecalka 449 příspěvků 09.12.17 12:24

@Temaho ano to víme a v tom problém nebude ta jeho nová manželka o tom sní ale potřebujeme vědět co vše musíme zařídit a vyřídit a na koho se obrátit atd

Míša 95
Zasloužilá kecalka 789 příspěvků 09.12.17 12:24

Ano, ja byla úplně stejny případ, biolog musi na socialce podepsat souhlas s adopci, jinak máte smůlu, bohuzel :,(,ten můj dluzil horentni castku na alimentech, takže podepsal, protoze tím se dluh vymazal

ita83
Kecalka 449 příspěvků 09.12.17 12:25