Jak si v hlavě srovnat, že chci zhubnout?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.08.19 21:52
Jak si v hlave srovnat ze chce clovek zhubnout ?

Zdravim, mam problem jsem mesic po porodu a chtela bych ze sebou zacit neco delat. Jenze vim ze muj nejvetsi problem bude v hlave :( protoze bych to chtela hned a budu se tím hrozne užirat, protoze to zacina po kazde kdyz se jdu oblikat :( Proto se ptam jak si clovek ma v hlave urovnat ze to dela pro sebe a ne se tim uziral co s ni apod. Chci to delat s radosti a radovat se z toho ze pro sebe neco delam. Jenze se bojim ze to pro me bude jeden velky stres :,(

Reakce:
kacakaca
Závislačka 2803 příspěvků 05.08.19 22:03

Prohlidni se dobre - kuze, nehty, bolistky, kondice… Pokud chces jist dobre a kvalitne, abys byla zdrava; jist tolik, aby za 20 let netrpely klouby; cvicit, abys dobehla deti a vysla s nimi kazdy vrchol, pak je to cesta udrzitelnejsi nez „chci do tydne shodit 5 kilo, aby mi byly ty nove saty“. Jestli to zacina a konci u skrine, nepujde to. Pripravovat pro sebe a rodinu kulinarske poklady neni zadny stres. Preci se nebudes cpat knackebroty, kdyz ti nechutnaji…

LAlezane
Ukecaná baba ;) 1308 příspěvků 05.08.19 22:58

Jasnou odpověď nemám, tuším, že každý jsme jiný a máme jiné motivace… Nicméně bych si určitě stanovila reálné cíle. Vybrat si ty nereálné, kterých nemůžeš dosáhnout, je totiž ta nejrychlejší cesta k naštvání a frustraci… a únava nebo deprimovanost třeba z tvrdé diety nebude o moc lepší.
Já jsem letos „dohubla“ po roce zdravotních problémů na svou obvyklou váhu. Sice tempem kilo za měsíc, takže místní olympioničky a ketodietistky by mě spláchly do záchoda, ale já to dala v klidu, hlavně návratem k mému oblíbenému sportu a jen lehkým omezením stravy, a jsem opravdu happy… vejdu se do starého oblečení a nejsem s nervy v kýblu.

Za mě tohle může být start… jít do toho s rozumem… sepiš si, co jíš, najdi v tom slabá místa… Sepiš si poctivě, jak se hýbeš, hledej čas, kde ho přidat… ber to jako změnu a ne jako úkol, neřeš kolik a jak rychle shodíš… a ono to půjde. Vzít si určitej počet kil a nasadit nejužší možnej termín je samo o sobě tááák obrovská demotivace, že nechápu, jak to lidi můžou dělat :D Zkus to jinak, to je nejupřímnější rada, jakou já osobně můžu pomoct… :mavam:

Lucius08
Zasloužilá kecalka 935 příspěvků 05.08.19 23:11

Nevím kolik jsi přibrala za těhotenství. Já lehce přes 20kg. Takže první kg šli sama. Pak se to zastavilo a já si řekla, že chci zase vyběhnout schody a nemít pocit, že mám infarkt, ale hlavní motivaci bylo, že se chci líbit manželovi. Nesmělo to být nic brutálního, protože jsem kojila… Stačilo vynechat bílé pečivo, tučná jídla(smažak, langos), čokoládu nahradit kvalitní hořkou, místo večeře už jen zelenina. Kilo, dvě jsem klidně dala za týden dolů ze začátku a to mě úplně nakoplo :dance:. Ve finále jsem měla méně než před prvním těhotenstvím. Cítila jsem se skvěle a sexy. Takže k tvému dotazu, základ všecho je mít spravnou motivaci. :srdce: přeji hodně štěstí při hubnutí :kytka:

zuzkaholl
Zasloužilá kecalka 738 příspěvků 05.08.19 23:31

Musim říct, že mě motivovalo to, že zhubla jedna známá, kterou jsem neměla příliš v lásce. Tím vám neradim, doufám, že takové lidi kolem sebe nemáte :D

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.08.19 08:39

No je to celé o motivaci. Uvědomit si, proč chceš zhubnout. A občas si představovat, jak se budeš cítit super, až budeš na své vysněné váze a ve vysněné kondici (a to zvlášť při příležitostech, kdy máš chuť sníst vaničku zmrzliny nebo tabulku čokolády ;-)
Pro mě je motivace hlavně to, že chci být v kondici, např. vyjít svižně schody a přitom nebýt zadýchaná a tep 200.

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 34896 příspěvků 07.08.19 18:50

Proč stres? Udělej z jiného životního stylu něco pozitivního. Zdravější strava není nechutná, zkus projít recepty , najdeš určitě hodně tipů na chutná a zdravá jídla, některá i s rozpisem živin a kalorií. I co se týká cvičení, je potřeba si vybrat pohybovou aktivitu, která tě baví, začni ji dělat s rodinou nebo kamarádkami a budete si to užívat.
Pro začátek si napiš na papír, čeho bys chtěla dosáhnout a sepiš své největší hříchy v přístupu k svému tělu, o kterých víš. Hned to nejde, to je jasné, ale stačí vydržet měsíc, aby byly viditelné výsledky, které tě určitě budou motivovat.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.08.19 09:30
@Tiger-lily píše:
Proč stres? Udělej z jiného životního stylu něco pozitivního. Zdravější strava není nechutná, zkus projít recepty , najdeš určitě hodně tipů na chutná a zdravá jídla, některá i s rozpisem živin a kalorií. I co se týká cvičení, je potřeba si vybrat pohybovou aktivitu, která tě baví, začni ji dělat s rodinou nebo kamarádkami a budete si to užívat.
Pro začátek si napiš na papír, čeho bys chtěla dosáhnout a sepiš své největší hříchy v přístupu k svému tělu, o kterých víš. Hned to nejde, to je jasné, ale stačí vydržet měsíc, aby byly viditelné výsledky, které tě určitě budou motivovat.

Protoze jsem v minulosti se snazila uz zhubnout a akorat vzdy prisel jojo-efekt a to jsem mela jidelnicek na miru. Ja se rada zdrave stravuji vyhovuje to memu telu vice jak nezdrava smazena jidla. Zatim zvladam jen denne chodit na vychazky s kocarem snazim se tech 10000 kroku ujit a spostupem casu jak me mala vice vyroste tak bych chtela zacit behat a i cvicit, ale to vse spostupem. Nejvetsim hrichem je asi pro me chut na sladke :( to uz je zavislost a taky pitny rezim

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 34896 příspěvků 09.08.19 13:13
@Anonymní píše:
Protoze jsem v minulosti se snazila uz zhubnout a akorat vzdy prisel jojo-efekt a to jsem mela jidelnicek na miru. Ja se rada zdrave stravuji vyhovuje to memu telu vice jak nezdrava smazena jidla. Zatim zvladam jen denne chodit na vychazky s kocarem snazim se tech 10000 kroku ujit a spostupem casu jak me mala vice vyroste tak bych chtela zacit behat a i cvicit, ale to vse spostupem. Nejvetsim hrichem je asi pro me chut na sladke :( to uz je zavislost a taky pitny rezim

Jídelníček na míru by měl být sestaven tak, aby byl dlouhodobě udržitelný a pro tebe nepředstavoval stres, ale naopak splňoval požadavky i na tvoje chutě a preference. Jinak je to blbost. Proč ses začala stravovat jinak? Co jsi změnila po skončení jídla podle jídelníčku? Pokud byl správně sestavený, neměly by se objevovat ty chutě na sladké a vlčí hlad, rozhodně ne často. A měl by mít samozřejmě prostor i na odměny dle tvé chutě. ;)

Váš příspěvek
Reklama