Jak teď dál? Práce zdravotní sestry.

Anonymní
17.2.20 22:57

Jak teď dál?

:mavam: ahoj, asi potrebuju podporu, nebo možná spíš slyšet vaše zkušenosti, zda jste něco takového zažily a jak jste to vyřešily. Již několik let pracuji jako zdravotní sestra.. na oddělení kde je bohužel častým udělem koukat na umírající pacienty, doprovázet je v posledních chvílích. Práce je to neuvěřitelně těžká fyzicky, ale hlavně psychicky. Nikdo v mém okolí nechápe, jak to můžu dělat. Já ale vždy cítila, že mám alespoň dobrý pocit z toho, ze jsem někomu pomohla odejít alespoň v trochu milujicim prostředí i když ve špitále. No, abych se dostala k tomu co chci říct, stalo se, že mi na oddělení převezli dědu, poznala jsem že umírá a tak jsem zmobilizivala celou nemicnici a vyjednala místo na mem oddělení na samostatném pokoji. Netušila jsem ale, jak velké sousto jsem si ukousla, následující den zemřel, když jsem měla službu, nějak se s tím nedokážu vyrovnat, byla jsem u toho i s babičkou která se mi při tom psychicky zhroutila. A ač jsem vždycky byla strašně silná, tohle nějak nemůžu vymazat a od té doby nemůžu přestat přemýšlet, jestli jsem nemohla něco udělat jinak, jestli jsem nezklamala.. nevíte někdo jak se s takovou situaci vyrovnat? Jinak, měsíc na to jsem otěhotněla a hned šla na nemocenskou kvůli náročnosti povolání.. teď jsem v pátém měsíci ale tohle mě nezuvěřitrlně trápí, prosím zachovat anonym

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

17.2.20 23:02

A za co se vlastne obvinujes? Co jsi chtela udelat jinak?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1671
17.2.20 23:04

Hormony+smutek=šílené myšlenky. Nic se nedalo dělat, bohužel. Musíš jít dál.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
207
17.2.20 23:05

Také nerozumím. Co Tě trápí konkrétně?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.2.20 23:05

Taky tomu moc nerozumím, cos mohla udělat jinak. Jakože máš pocit, že jsi tím přeložením tu smrt urychlila?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.2.20 23:06