Jak to funguje, když jsem student VOŠ a jsem těhotná?

Anonymní
25.10.20 05:37

Jak to funguje, když jsem student VOŠ a jsem těhotná?

Zdravím,
chtěla jsem se optat zkušenějších… Právě studuji poslední rok vyšší odborné školy a jsem těhotná. Jak to tedy je? Pochopila jsem, že nárok na mateřskou tedy nemám, pouze rodičovský příspěvek? Co by jste mi mohly poradit?
Děkuji 😊

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15442
25.10.20 06:49

Tak asi vdát se za otce dítěte, ať se o vás stará ;)…jinak to záleží na tom, kde budeš a s kým bydlet atd…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5465
25.10.20 07:00

No vzít rozum do hrsti a vyřešit to. Hlavně vyřešit bydlení a finance, ale to ti tady nevyřešíme. Případně se dá dál poradit podle toho, jak sis to nakonec vymyslela.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5513
25.10.20 07:18

Máš nárok na rodičovský příspěvek a na to aby vás živil otec dítěte. Nevím s čím chceš konkrétně poradit?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10993
25.10.20 07:38

Co děláš za VOŠ? Hlavně ji dodelej.
Vem si otce dítěte.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22849
25.10.20 07:46

Aby se o tebe a sve dite posraral otec toho prcka?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
25.10.20 09:05

To jsou mi rady 😁
S přítelem samozřejmě bydlíme společně v domě. A otec se postará. A školu rozhodně dokončím. Tohle má otázka nebyla.
Měla jsem na mysli především to, jak funguje rodičovský příspěvek a mateřská? Když jsem chodila na brigády a mám důchodový lístek, má to na to nějaký vliv? Někde jsem cetla, ze je možnost dostat mateřskou i když neodpracuju 270 dni? Mate někdo zkušenost?

• Citovat
  • Nahlásit
43427
25.10.20 09:49
@Anonymní píše:
To jsou mi rady 😁
S přítelem samozřejmě bydlíme společně v domě. A otec se postará. A školu rozhodně dokončím. Tohle má otázka nebyla.