Mám přítele, ale myslím si na jiného

Anonymní
27.12.19 19:08

Jak tuhle situaci vy

Omlouvám se, pokdu tenhle příspěvek bude trošku delší, ale fakt to musím ze sebe všechno vypsat.

Je mi 21 let, s přítelem jsme spolu od mých 16. Přes rok spolu bydlíme, já aktuálně studuji VŠ, ale poslední dobou nám to moc neklape. Nebo alespoň z mojí strany. Začínám zjišťovat, že to není úplně muž do života a nedovedu si s ním už budoucnost představit. Jenže co se nestalo. Začal mi psát spolužák. A začal mi psát takové ty hezké věci, které holky slyšet chtějí, protože on to s holkama očividně umí (i podle toho, kolik se jich kolem něj motá). Psala jsem mu, že mi spíše přijde, že mi píše jen to, co chce, a že jeho hlavním cílem je mě dostat do postele. Samozřejmě to popřel, že tahání holek do postele už má za sebou, a že ví, že mě staví do prekérní situace, ale nemůže si pomoct, že prostě chce, ať vím, jak to ke mně cítí. Ale já jsem z něj úplně totálně vykolejená. Je fakt hezký, chytrý, vysoký, milý… dovedla bych si představit, že jsme spolu, ale nevím, jestli se mnou myslí fakt vážně. Ráda bych mu své city opětovala, ale co když mu jde fakt jen o to jedno? I když nám to s přítelem neklape (byla tam z jeho strany nevěra, tajné schůzky s holkama a podobně), nedokázala bych ho podvést a nebo ho opustit. Například teď… jsme u rodiny, všichni ho berou jako člena, ptají se na to, kdy bude svatba a podobně a já se prostě musela sebrat a odejít pryč, protože mám v hlavě jiného. Sedím tady na posteli, držím se za hlavu a vůbec nevím, co mám dělat, jak se rozhodnout.

Vy starší, co už jste něco podobného zažily… jak se zachovat? Jsem fakt úplně „v zadku“ :,(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10698
27.12.19 19:15