Reklama

Jak ve škole pracovat s mentálně postiženým

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.09.18 16:25
Jak ve škole pracovat s mentálně postiženým

Dobrý den, chci se zeptat asistentek pedagoga, jestli některá z vás nemáte zkušenosti s mentálně postiženým žákem na běžné ZŠ na prvním stupni.
Máme v první třídě chlapečka, u kterého pracuji jako asistentka, on má 4.stupeň PO a vůbec tedy nevydrží sedět, pořád mluví nahlas, jde k tabuli, začne si třeba zpívat, má rozum 2 letého dítěte a nechce vůbec nic dělat. Zkoušeli jsme už vše možné, všelijaké pomůcky, učebnice, ale dělá že nevidí, neslyší, pořád chce jen chodit po třídě..Maminka trvá, aby i nadále byl na běžné ZŠ. Mám ještě ve třídě 2 kluky s ADHD a je to opravdu mazec.Jsme zoufalé, já i p. učitelka. Prosím máte někdo zkušenost? Povedlo se vám nějak udržet pozornost u takového dítěte? Moc děkuji za jakoukoliv radu.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

SAJ
Závislačka 3036 příspěvků 18.09.18 16:43

Upřímně, tvůj dotaz mě vážně děsí. Chudák kluk, chudáci spolužáci, nebozí učitelé a asistenti.

tininas
Zasloužilá kecalka 853 příspěvků 18.09.18 16:45
@Anonymní píše:
Dobrý den, chci se zeptat asistentek pedagoga, jestli některá z vás nemáte zkušenosti s mentálně postiženým žákem na běžné ZŠ na prvním stupni.