Jak vhodně vyřešit vrácení dárku?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
29.6.22 12:57

Jak vhodně vyřešit vrácení dárku?

Ahoj holky, když jsem posílala svému lékaři výsledky, přidala jsem (v euforii, že mám tak dobrého lékaře) dárek, autorské šperky pro manželku, vše tam odvezl kurýr, mám to daleko. Zmínil, že manželka je má ráda.Hned po odeslání jsem si uvědomila,že je to hloupost, že to není typ člověka, pro kterého je to vhodné, ale už jsem nechtěla kurýrovu jízdu rušit. Volala mi pak sestra, že p. doktor se omlouvá, že nemůže přijmout a při návštěvě mi vrátí, cítil by se zavázán. To chápu. Mezitím jsem ale získala lékaře přímo u nás v ulici, taky kvalitního, nebudu muset jezdit tak daleko, takže přejdu tam.Jak to ale řešit s dárkem? Nějak taktně. Už tam nepojedu, je to opravdu meziměsto velmi daleko, v dobrém jsem se telefonicky rozloučila, dokumentaci přepošlou. To mám pro dárek posílat kurýra? Dvě cesty, tam a zpět, přesáhnou hodnotu dárku, a připadá mi to tak nějak trapné. Nebo to mám nechat na lékaři, zda chce něco vracet? Nebo ať to věnuje někam na charitu či pacientům…Chyba vznikla na mé straně, teď je třeba to decentně vyřešit. Jak byste to řešily vy? Anonym, osobní důvody, mám tu kamarádky a dělaly by si legraci, co jsem za trdýlko, že dělám takové přehmaty :lol: Dík :kytka:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4648
29.6.22 13:00

Kdybych někomu byla tak zavázána, tak se osobně zastavím. Máš pro to tři důvody - poděkovat, převzít vrácený dar a rozloučit se.

Ale docela koukám, že se doktorům posílá zdravotní dokumentace po kurýrech.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4467
29.6.22 13:04