Reklama

Jak začíná anorexie?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.08.18 18:37
Jak začíná anorexie?

Ahoj holky, jak začíná anorexie? Od úplného začátku potřebuji podrobně popsat. Díky moc

Reklama

Reakce:

mary.27
Zasloužilá kecalka 954 příspěvků 17.08.18 18:46

Anorexie začíná úplně nevinným posměškem nebo urážkou…např.teda, ty už jsi pěkný kus baby, nenarostl ti trochu zadek, z tebe baletka už nebude… :think:

Karlaska
Zasloužilá kecalka 758 příspěvků 17.08.18 18:46

Pokud to mas do skoly chtělo by to odbornou publikaci,jinak asi striktní kontrola kalorií,oskliveni si jídla kalorickeho,pak omezovani jídla i zdravého,nakonec jedinec není temer nic a porad si prijde tak tlustý…

onajeblond
Ukecaná baba ;) 1421 příspěvků 5 inzerátů 17.08.18 18:49

nejsem na to odborník,nebo tak něco ale sama za sebe bych řekla,že tím že prostě se člověk přestane sám sobě líbit a hlavaně si řekne že je tlusté a že trochu zhubne,no a ono se to třeba začne dařit zjistí,že když přestane jíst, že to pujde dolu,sice bude trpět,ale co by pro tu postavu neudělal že,takže omezí jídlo postupně od trochu až k téměř uplnýmu přestání,začne cvičit na stejným principu, napřed tak trochu,pak přidává intenzity až přejde k tomu, že cvičí každej den téměř do umření,a takle to pokračuje,s tím že čas plyne on nejí cvičí dře a trpí ale furt nemá co by chtěl,začnou se mu líbit kostry,a pak zjistí,že se mu dělá zle z jídla a tak,pak už bych řekla, že se to táhne dokud budto si to neuvědomí a začne bojovat a uzdraví se někdo rychleji někdo později,nebo bohužel umře

Uživatel je onlineEmimin7
Echt Kelišová 8824 příspěvků 17.08.18 19:10

Dá se říci posedlostí. Jako bys držela dietu, chtěla vypadat dobře, hubeně, ale přeháněla to do extrému, byla tím posedlá a pomalu nemyslela na nic jiného. Také až panickým strachem z přibírání.

Taače