Jak zhubnout 5-10 kg

22.3.21 06:26

Jak zhubnout 5-10 kg

Ahoj holky, jsem deset mesicu po druhem porodu a je to bída.. Mám 70 kg a jsem malá, takže slusny špiček na břiše, madla lásky, stehna se mi trou o sebe a tak no.. Ja vim, ze to neni zadna extra obezita, ale pri predstave, ze se tak v lete budu muset svléknout do plavek, mam osypky… Nemam zadne velke ambice, do leta bych byla spokojená - 5 kg, časem - 10 by byla moje váha snů. Prvni tehotenstvi jsem vyjezdila na spinningu a vycvicila na joze, ale víme, jak je to se sportem pri korona opatrenich :roll: Tesim se na kolo a do bazenu, ale ani na jedno to zatim venku ještě dlouho nevypadá a na nejake pobihani po parku v zime a blate me vazne neuzije :oops: Nikdy v zivote jsem tohle moc neresila a tak vubec nevim, za jaky konec to vzit… Podle čeho/jak hubnete? Sledujete nejake stranky, cvičební programy, jidelnicky, inspirativní instagramy? Co, kde, koho? Co urcite nechci je nejaky herbalife, nutri/keto drinky a podobny nesmysly, ani nejake extremy.. Predstavovala bych si rozumny jidelnicek z beznych surovin a cviceni pro zeny po porodu.. Diky za tipy :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9086
22.3.21 06:48

Jedu teď kalorické tabulky. Stáhla jsem si aplikaci a zapisuji. Vážím si porce a upravila jsem skladbu jídla. Denně cvičím program mamacore, to je tak na 20min denně a ob den chodím s hůlkami na cca 6-7km. Mám ale problémy se zády, takže jsem ve sportu omezená,.ale chůze je super. Jinak prostě nezeru sladký, tučný a hromady pečiva. Držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
63050
22.3.21 06:51

@Maminanamatersky jídelníček od vyzivoveho poradce a z pohybu např běh

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
380
22.3.21 06:56

Za mě pomáhá vynechat cukr, bílou mouku a alkohol.
A pokud nemáš třeba čas na cvičení doma a jinde to taky nejde, využij toho, že máš prcka v kočáru a choď s ním na svižnější procházky. Denní rychlá chůze dělá také divy.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22.3.21 06:59

@Ariadne diky :kytka:

@Fircon Na dlouhe procházky s kočárkem chodim pravidelne, ale asi malo no..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10511
22.3.21 07:01

Já držím přerušovaný půst plus počítám kalorie. Hubnutí je z 3/4 o jídle, když se budeš špatně stravovat, můžeš cvičit, jak chceš a stejně to dolů nepůjde. Jíst zdravě a vyváženě, hodně bílkovin a zeleniny, sacharidy fakt jen v omezeném množství. Ale nehladovět, jak se dostaneš pod bazální příjem, bude si tělo ukládat vše, co dostane.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2293
22.3.21 07:06

Nepíšeš, jak jíš teď. Tak pokud už to nemáš zavedené, tak v první řadě úplně vynech sladkosti, pak slazené pití, bílé pečivo, tučné a smažené jídlo…ale rozhodně nehladovět, vše nahradit zdravím jídlem. Třeba ti to bude pro začátek stačit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2293
22.3.21 07:07
@Maminanamatersky píše:
@Ariadne diky :kytka:@Fircon Na dlouhe procházky s kočárkem chodim pravidelne, ale asi malo no..

Hubnutí je hlavně o jídle.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1036
22.3.21 07:29

Kalorické tabulky, nepřeháněj to se sladkostmi a třeba cvičení se starou dobrou Jillian. :lol: Nebo je i nějaká appka na každodenní posilování. No a hlavně je to o vůli, že jo. :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9086
22.3.21 07:43

Na vycházky s kočárkem jsem chodila, ale je to hlavně o tom jídle, pravidelnosti a uspořádání jídla. Takže večer si nedám vločky a banán že. Nebo červenou zeleninu ráno a doporučujeme, večer zelenou zeleninu. Sacharidy jim jen do 15h. A vážím si jídlo. Když to zapíšu do tabulek, tak zjišťuji, že někdy nedosáhnu ani na ten bazální metabolismus, takže málo jím. Většinou mi chybí bílkoviny. A částečně jsem oddělila jídlo pro sebe a rodinu. Občas si dám alkohol, ale hodně jsem to omezila.

Jinak ty můžeš mít svaly z těch vycházek, ale nejsou vidět a to dáš dolů tím jídlem

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
539
22.3.21 08:10

Cvičím doma podle fitfab. Mají na facebooku skupinku, kde tě určitě podpoří. Já jsem tam spíš pozorovatel, ale holky se tam hodně podporují. Jinak kolo a běh v tomto počasí jde, nevymlouvej se ;) pak zas bude moc horko :-)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1857
22.3.21 08:46

@Maminanamatersky Ja si v sobotu půjčila z fitka profi trampolinku a po 3 letech zase skáču. Navíc s hezkým typkem z YouTube :lol: Jinak jsem si řekla, že misto toho času, kdy děti spi, tak misto toho kafe se susenkou budu aspoň půl hodiny skakat a zase jsem se dala do jídelníčku, tipu 5×denne jidlo, skoro s každým jidlem nejakou zeleninu, po obědě už spíš jen bilkoviny a hodně piju. Za 2 dny skakani a piti vody jsem „vycurala“ půl kila. Me kafe zadrzuje vodu, i když to není nějak vidět, ale jak to prestanu pit, tak chodim co pul hodiny na wc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
62
22.3.21 08:51

@Maminanamatersky https://www.chloeting.com/…allenge.html
Já cvičím teda toto už 28 dní a mám dole 5-6 kilo stravuji se méně jen teda nepiju perlivé pití ale jednou si za čas dám :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2260
22.3.21 09:08

Zkus na Fb Recepty low carb, je tam hodně receptů na dezerty, přílohy apod., kterými můžes nahradit ty klasické, ať si nemusíš vše odpirat..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
736
22.3.21 10:33
@IvaX píše:
Hubnutí je hlavně o jídle.

Tak když denně ubehnes maratón i s kočárkem tak si můžeš dát klidně i nadívaného krocana :lol:
Taky jsem jeden čas hubnul i se to dařilo než jsem se " usadil " a teď jsem domácí typ :lol: a to jsem jídlo neomezoval prostě jedl co obvykle ale pohybu bylo hodně.
Za noc treba 40 km s batohem na zádech a neptejte se proč :lol: a co vněm bylo :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat