Jak zhubnout z hroší váhy?

Anonymní
23.5.16 08:28

Jak zhubnout z hroší váhy?(

V životě už jsem zhubla několikrát, nicméně jsem v těhotenství vždycky znovu přibrala, pak také stresem a dalšími faktory. Nyní vím, že mě čeká poměrně dlouhá cesta za slušnou postavou. Už to, že mám na sobě ne 5, ale 50 kilo tuku navíc mě demotivuje. To není práce na dva měsíce, ale minimálně na dva roky a pak na zbytek života.
Mou nevýhodou je, že jsem zhubla již několikrát.
Další nevýhodou je věk (bude mi 37).
Další nevýhodou je, že žiji poměrně ve stresu a bojuji s časem, který bych mohla věnovat sobě.
Výhoda je asi jediná - při své nadváze jsem celkem v kondici a mám dost pohybu (ovšem nepracuji zatím systematicky).
Poraďte mi, jak začít, jak se namotivova, jak vydržet.
Přitom bych nebyla úplná opice, ale ona ta nadváha člověku zhyzdí i obličej.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

16783
23.5.16 08:30
@Anonymní píše:
V životě už jsem zhubla několikrát, nicméně jsem v těhotenství vždycky znovu přibrala, pak také stresem a dalšími faktory. Nyní vím, že mě čeká poměrně dlouhá cesta za slušnou postavou. Už to, že mám na sobě ne 5, ale 50 kilo tuku navíc mě demotivuje. To není práce na dva měsíce, ale minimálně na dva roky a pak na zbytek života.
Mou nevýhodou je, že jsem zhubla již několikrát.
Další nevýhodou je věk (bude mi 37).
Další nevýhodou je, že žiji poměrně ve stresu a bojuji s časem, který bych mohla věnovat sobě.
Výhoda je asi jediná - při své nadváze jsem celkem v kondici a mám dost pohybu (ovšem nepracuji zatím systematicky).
Poraďte mi, jak začít, jak se namotivova, jak vydržet.
Přitom bych nebyla úplná opice, ale ona ta nadváha člověku zhyzdí i obličej.

zkus se přidat na facu do skupinky fitnes motivation je tam jeden co delá jideláky a má super výsledky a hodne se tam lidi podporujou a třeba i inspirace na recepty

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3169
23.5.16 08:31

Taky začínám, když tak mně napiš SZ, jestli Ti nevadí, že se pro mě odtajníš.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
59251
23.5.16 08:35
@Anonymní píše:
V životě už jsem zhubla několikrát, nicméně jsem v těhotenství vždycky znovu přibrala, pak také stresem a dalšími faktory. Nyní vím, že mě čeká poměrně dlouhá cesta za slušnou postavou. Už to, že mám na sobě ne 5, ale 50 kilo tuku navíc mě demotivuje. To není práce na dva měsíce, ale minimálně na dva roky a pak na zbytek života.
Mou nevýhodou je, že jsem zhubla již několikrát.
Další nevýhodou je věk (bude mi 37).
Další nevýhodou je, že žiji poměrně ve stresu a bojuji s časem, který bych mohla věnovat sobě.
Výhoda je asi jediná - při své nadváze jsem celkem v kondici a mám dost pohybu (ovšem nepracuji zatím systematicky).
Poraďte mi, jak začít, jak se namotivova, jak vydržet.
Přitom bych nebyla úplná opice, ale ona ta nadváha člověku zhyzdí i obličej.

musíš se na sebe dostatečně nas*at a chtít. Nic víc.. dokud jsi se sebou aspoň trošičku spokojená, tak s tim nehneš. všechno kolem jsou jen kecy v kleci.. Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13510
23.5.16 08:45
@Anonymní píše:
V životě už jsem zhubla několikrát, nicméně jsem v těhotenství vždycky znovu přibrala, pak také stresem a dalšími faktory. Nyní vím, že mě čeká poměrně dlouhá cesta za slušnou postavou. Už to, že mám na sobě ne 5, ale 50 kilo tuku navíc mě demotivuje. To není práce na dva měsíce, ale minimálně na dva roky a pak na zbytek života.
Mou nevýhodou je, že jsem zhubla již několikrát.
Další nevýhodou je věk (bude mi 37).
Další nevýhodou je, že žiji poměrně ve stresu a bojuji s časem, který bych mohla věnovat sobě.
Výhoda je asi jediná - při své nadváze jsem celkem v kondici a mám dost pohybu (ovšem nepracuji zatím systematicky).
Poraďte mi, jak začít, jak se namotivova, jak vydržet.
Přitom bych nebyla úplná opice, ale ona ta nadváha člověku zhyzdí i obličej.

Napis mi Sz.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3031
23.5.16 08:46

No, píšeš, žes zhubla několikrát, takže asi víš jak na to. O tom je popsáno tisíce stran, jen stačí číst. Jednu věc si musíš ujasnit, že musíš mít nějaký řád, který prostě bude na pořád. A to proto, že máš tendenci po dobře vykonané práci (zhubnutí) se zase přežírat. Samo, že ze začátku hlídaní kalorií bude, ale musíš se naučit, že tř. budeš pít na žížu jen vodu s citronem, večer jen něco lehkého, zákusek jen jeden a občas, menší porce atd.. Ted jsem zrovna četla, že zjistili, že zase jíst po dvou h. nemá žádný význam. Ono se vše mění. Udělej si to podle svého, sem tam si něčeho " lízni", ať pak nečekáš na dobu, kdy budeš tkz. bez diety a dáš si o to víc. Je to na pořád a není se čeho bát. Pohyb k tomu patří, ale 70-80% dělá strava. Raději pomalu, je větší pravděpodobnost, že nenabereš zpět. Držím pěsti.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26240
23.5.16 08:48

Výhoda je mmj i ta, že pokud začneš z tak vysoké nadváhy, tak uvidíš výsledky rychleji…nehledej na tom negativa, ale pozitiva ;)
Je to v hlavě buď to chceš tak moc, že si za tím půjdeš anebo o to zase až tak moc nestojíš…a to ti tady můžeme psát milion důvodů (i když nám to může být jedno) a na tebe to stejně nebude mít žádný vliv…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20807
23.5.16 08:51
@Anonymní píše:
V životě už jsem zhubla několikrát, nicméně jsem v těhotenství vždycky znovu přibrala, pak také stresem a dalšími faktory. Nyní vím, že mě čeká poměrně dlouhá cesta za slušnou postavou. Už to, že mám na sobě ne 5, ale 50 kilo tuku navíc mě demotivuje. To není práce na dva měsíce, ale minimálně na dva roky a pak na zbytek života.
Mou nevýhodou je, že jsem zhubla již několikrát.
Další nevýhodou je věk (bude mi 37).
Další nevýhodou je, že žiji poměrně ve stresu a bojuji s časem, který bych mohla věnovat sobě.
Výhoda je asi jediná - při své nadváze jsem celkem v kondici a mám dost pohybu (ovšem nepracuji zatím systematicky).
Poraďte mi, jak začít, jak se namotivova, jak vydržet.
Přitom bych nebyla úplná opice, ale ona ta nadváha člověku zhyzdí i obličej.

Ne každá vyhrála v genetické loterii, já jsem sice hubená, nikdy jsem nepotřebovala výrazně shazovat, ale není to zadarmo, musím si hlídat jídlo a mít pravidelný pohyb a ano, do konce života. No a co? Však je to dobře, alespoň mě to nutí jíst zdravě (=být zdravá) a udržovat tělo v kondici.
Koukej se na život trochu pozitivně, podle tebe je všechno špatně, samá nevýhoda, samý problém.
Jak se namotivovat nevím, možná nějakým vysněným oblečením, které teď nemůžeš nosit, nebo alespoň tím, že zhubnout bude přínosem pro tvé zdraví a nemalým.
Pokud jsi už několikrát hubla a znovu přibrala, možná by nebylo od věci nechat si sestavit jídelníček, aby ses měla od čeho odrazit.
Začíná být konečně krásně, můžeš toho využít pro různé venkovní sporty.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20807
23.5.16 08:54
@Malaga píše:
Výhoda je mmj i ta, že pokud začneš z tak vysoké nadváhy, tak uvidíš výsledky rychleji…nehledej na tom negativa, ale pozitiva ;)
Je to v hlavě buď to chceš tak moc, že si za tím půjdeš anebo o to zase až tak moc nestojíš…a to ti tady můžeme psát milion důvodů (i když nám to může být jedno) a na tebe to stejně nebude mít žádný vliv…

:palec: Přesně tak.

A jinak bych poradila zapisovat si do sebekoučinku na stobklub.cz, změří ti to všechny potřebné živiny a samozřejmě kalorie, mně to dost pomohlo vylepšit jídelníček.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.5.16 09:25

Takže mám tu tři věci, podle kterých bych se mohla zorientovat: Mačingovou, Domáci krabičkovou dietu, Velký dietní plát a ubažuji o tom, že si koupím Břicháče Toma.
Podle té Domácí krabičkové diety jsem už vařila, je to dobré v tom, že už víceméně je tam předplánována ta gramáž a nemusím nic moc vymýšlet.
Potřebuji něco, co budu prostě stíhat.
@radkka Právě ten sebekoučink mi připadá, že je dost časově náročný a musíš mít neustále po ruceinternet, což já nemám.

  • Nahlásit
  • Citovat
20807
23.5.16 09:37
@Anonymní píše:
Takže mám tu tři věci, podle kterých bych se mohla zorientovat: Mačingovou, Domáci krabičkovou dietu, Velký dietní plát a ubažuji o tom, že si koupím Břicháče Toma.
Podle té Domácí krabičkové diety jsem už vařila, je to dobré v tom, že už víceméně je tam předplánována ta gramáž a nemusím nic moc vymýšlet.
Potřebuji něco, co budu prostě stíhat.
@radkka Právě ten sebekoučink mi připadá, že je dost časově náročný a musíš mít neustále po ruceinternet, což já nemám.

Já si to píšu na papírek, hmotnost už celkem odhadnu, večer zapíšu a vidím, kde jsou chyby a co mi chybí.
Krabičková dieta a jí podobné můžou být fajn, ale asi tak nebudeš jíst celý život, nebo jo? Měla by ses naučit sama si připravit jídlo, které bude mít vyvážené nutriční hodnoty, jinak začneš zase přibírat, až přejdeš na svou kuchyň.7

EDIT: promin, blbě čtu :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.5.16 09:41

@radkka Ono je tam víceméně všechno. Není to žádná vajíčková dieta. Pokud budu podle té krabičkové diety vážit a vařit, měla bych se to naučit brzy sama odhadnout.
Já jsem ale bohužel ten typ, co velice rychle sklouzává zpátky ke špatným návykům. Buď vážím a pracuji systematcky, nebo nic. :(

  • Nahlásit
  • Citovat
20807
23.5.16 09:47
@Anonymní píše:
@radkka Ono je tam víceméně všechno. Není to žádná vajíčková dieta. Pokud budu podle té krabičkové diety vážit a vařit, měla bych se to naučit brzy sama odhadnout.
Já jsem ale bohužel ten typ, co velice rychle sklouzává zpátky ke špatným návykům. Buď vážím a pracuji systematcky, nebo nic. :(

Já to pochopila tak, že by sis krabičkovou dietu kupovala, blbě jsem to přečetla :kytka: Takhle by to šlo.
Ono je potřeba si nezakazovat, ale najít zdravější eventuality „prasáren“, které máš ráda a občas si něco na zub dopřát. Ale jen občas a chutě zahnat tím, že když zase začneš žrát, tak tě bude zase čekat dlouhé úporné hubnutí.

Co sport? :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.5.16 09:49

@radkka Hodně chodíme, dřív jsem chodila s hůlkama, teď s kočárem. Plus chci začít zase pilates a orbitrek. Ale ten pilatrs vidím až tak od září.(

  • Nahlásit
  • Citovat
20807
23.5.16 09:55
@Anonymní píše:
@radkka Hodně chodíme, dřív jsem chodila s hůlkama, teď s kočárem. Plus chci začít zase pilates a orbitrek. Ale ten pilatrs vidím až tak od září.(

A co třeba kolo, brusle, plavání? Orbitrek je dobrý nápad :palec: chůze samozřejmě taky, můj známý začal všude chodit pěšky, takže chodí opravdu hodně a opravdu schodil :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama