Reklama

Jak získat nárok na PPM, když jsem studentka?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Štěpulinečka
Nováček 8 příspěvků 09.01.18 20:41
Jak získat nárok na PPM, když jsem studentka?

Ahoj holky,

jako nezkušená a stále trochu v šoku novopečená těhulka píšu tam, kde mi snad někdo poradí.

Je mi 19 a zatím mám status studenta, ten mi ale nejspíš co nejdřív vyprší poněvadž jsem školu nezvládla. Jsem na konci 12tt a s přítelem pomalu začínáme řešit finance. Jelikož to bylo neplánované, ale i tak jsme se rozhodli si miminko ponechat (mimochodem - jsem fakt šťastná :andel: ), máme obavy, jak to všechno zvládneme.

Já jsem doteď nemusela vyplňovat žádný formuláře, přiznání a žádosti, vůbec nevím, jak to v tomhle světě chodí. Ale samozřejmě bychom potřebovali dostat co nejvíce peněz. Přítel už má rok a půl stálou práci a já občas přihodim něco z brigády.

Podle toho že nemam stálou práci hned po maturitě a VŠ nemam dokončenou, tak asi správně chápu že mi nárok na PPM nevzniká? A i kdyby tak teď mě těhotnou asi fakt nikam na stálo nevezmou. :(

Tak jsem se chtěla zeptat, četla jsem že když po porodu sepíšu s přítelem smlouvu, že o dítě bude pečovat on a šel by na týden na dovolenou a PPM by tedy byla psaná na něj a pobíral by ji on po dobu 22 týdnů. Ale co když to po týdnu čerpání změníme nazpět, že o dítě budu pečovat já - PPM by nám už měla zůstat, ne?

Vím, je to trochu ochcávka, ale peníze fakt potřebujeme a jestli tohle ještě funguje? Máte někdo zkušenost? Případně poraďte jak na to a přesný konkrétní postup co kde vyplnit, podepsat, kam odnést.

Jsem fakt nezkušená :-(

Díky mooc. Mějte krásné dny se svými drobečky. :-)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

terinka4444
Hvězda diskuse 67100 příspěvků 09.01.18 20:44

Ne, tak takhle to fakt nefunguje

Štěpulinečka
Nováček 8 příspěvků 09.01.18 20:46
Dobře
@terinka4444 píše:
Ne, tak takhle to fakt nefunguje