Jak získat sponzorský dar

Anonymni
13.10.09 14:41

Jak získat sponzorský dar

Holky potřebovala bych poradit.Pracuju jako učitelka v jedné městské škole.A ráda bych si do třídy pořídila novou tabuli. Dnes je ale vše na učiteli, takže je zbytečné říkat řediteli, protože by mi ji stejně nekoupil.
Napadlo mě požádat nějaké giganty o sponzorský dar. Tabule stojí cca 80.000 kč. Ale vůbec nevím, či je to možné, nebo jak to funguje. Nebo jaké firmy jsou nejlepší. Nebo je to úplně „hloupý“ nápad. Ráda bych ale, když už něco dělám, aby z toho měly něco i děti(od toho tu sem, že :D )a nová multifunkční tabule by byla super. :)
katka

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

3138
13.10.09 14:57

Ahoj Katko, zkus požádat zřizovatele (ted by určite nedal celou částku - předpokládám že je to obec).

Nejlepším řešením je z mého pohledu toto :

Založit občanské sdružení podporující uvedenou MŠ. Stačí 3 lidi (např ty, další učitelka nebo některá maminka)a nějaké stanovy - vzory najdeš na netu, a poté pod tímto os žádat o granty (vzelávací fondy atp..).

Není to otázka několika týdnů, bohužel..

„Obyčejná“ školka se zdravými dětmi nebude pro žádného sponzora lákadlem.

Hodně štěstí.

J.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
13.10.09 15:58

Děkuji, za tipy. Jen to není školka, ale škola. :-)

• Nahlásit
  • Citovat
3886
13.10.09 17:31

Ahoj, možná by nebylo od věci dát žákům domů nějaký oběžník s žádostí o sponzorský dar - třeba má některý rodič prosperující firmu (nebo živnost) a pro své dítě by třeba mohl část peněz na tabuli poskytnout (a ještě si to odečíst z daní).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12332
13.10.09 17:36

ahoj, já bych určitě oslovila místní firmy -v obci, kde je MŠ, a taky bych to dala na nástěnku, někteří rodičové podnikající na to opravdu mohou mít, ot. je co ta letošní krize…

u nás to tak funguje např. tak, že firma, která se zabývá prodejem hraček pravidelně každý rok školce nějaké dává