Jak získat zpět ztracené sebevědomí?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

AndyzOpavy
Stálice 58 příspěvků 29.11.17 22:11
Jak získat zpět ztracené sebevědomí?

Ahoj,
potřebovala bych radu od zkušenějších. Zažila jsem si teď rok pro mě opravdového pekla. Špatně jsem se zamilovala. Paradoxně jsem s tím klukem na začátku ani nechtěla nikam jít a on mě uháněl, nakonec jsem se zamilovala tak, že bych mu modrý z nebe snesla, kdyby to šlo…
Nedávno jsme se rozešli, byl to strašně špatný partner, i tak mě ale rozchod strašně bolí. Jak se dostat z rozchodu je ale všeobecně známé (a taky se to všechno snažím praktikovat), ale co se zničeným sebevědomím? Vždy jsem byla pořád usměvavá holka, pro každou srandu, sebevědomá, mám docela pěknou postavu, jsem štíhlá, vysoká, v obličeji normální, studuji elitní školu (jak se o ní říká :lol: ), ve sportu jsem byla dobrá, prostě jsem byla plná elánu. Teď je moje sebevědomí úplně v háji. Nechce se mi ani vstát z postele, ke cvičení se nutím vrámci rekonvalescence z rozchodu, do školy se učím tak ledabyle, cítím se jakoby pro mě všechno skončilo. Investovala jsem do něj tolik energie a žádnou nedostálala zpět, že mě úplně vysál.