Jak zjistit skutečný příjem

Anonymní
28.1.20 11:29

Jak zjistit skutečný příjem

Dobrý den, s ex máme dvě dcery, 9 a 13 let. Ex platí na obě celkem 6000,. Oficiálně má na pásce, nebo mel před 2 lety 19000,. ale neoficiálně 30000,.. Dělá mistra. Na děti neplatí ani korunu navíc, jeho partnerka moje dcery nemusí a sama má 4 děti, tak ji vyhovuje, že se s nima ex nestýká. Já mám práci +chodím na brigády a ještě studuji vysokou, abychom se měly finančně lépe a nemusely jsme počítat každou korunu. O zvýšení si prý mohu zažádat, až mladší půjde na druhý stupeň, ale jsem už unavena, lítám do práce, brigády, škola, nemám žádný volný čas. Snažím se, aby holky nestrádala, když otce nezajímají a jsem naštvaná na sebe a trápí mě to, že jsem jim nedokázala zajistit dobrého tátu. Chtěla bych, aby se aspoň fin.lip podílel, když už nic jiného. Je mu skoro 50,tak si myslím, že už si třeba nechal i papírové zvýšit plat, protože se mu to počítá do důchodu. Peněz víc dávat nechce, prý ta jeho dostává celkem pár stovek na děti, tak já mám královské alimenty. Ten její ale nikdy nepracoval, je to takový bohem. Chtěla jsem, aby dceři přispěl na doučování anglictiny, na kroužek, ale nic. Holkám platím stavební, aby měly něco do začátku, ale i to mu připadá zbytečnost, aby se podílel. Byla jsem s ním skoro 20 let a já ho vlastně vůbec neznám. Jak jsem to nemohla poznat, co je za člověka. Nafackoval bych si a bolí mě, že to odnášejí děti.

• Nahlásit

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Reakce:

Anonymní
28.1.20 12:05

Poradit nedokážu, ale jsem v podobné situaci, tak se připíchnu a snad někdo pořadí. Prosím o ponechání anonym

• Nahlásit
3295
28.1.20 12:43

Jeho příjem nezjistíte, je to jeho soukromá věc. Požádejte si o zvýšení a uvidíte s čím přijde.

• Nahlásit
1869
28.1.20 15:12