Jak zvládáte nemoc v práci?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
24.10.21 21:42

Jak zvládáte nemoc v práci?

Hezký den všem. Ráda bych se vás zeptala, jak zvládáte nemoc - podzimní nachlazení,
únavu jako blázen… při zaměstnání. Vím, že to není zánětlivé a jsem v nové práci teprve týden, takže by mi bylo blbé jít na neschopenku hned. Ale dřív jsem byla jako studentka zvyklá při nemoci napsat omluvenku a být doma a vyležet to. Teď to nejde a já se obávám, že to nezvládnu… Potřebuju povzbuzení a jak to máte vy. Díkyy :)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1375
24.10.21 21:49

To já to mám naopak - teď v práci je to mnohem menší problém než za studia (na nějaké omluvenky se fakt nehrálo). Takže když je to běžné nachlazení nebo prostě nevolnost, tak nahlasím sick days. :nevim: Případně, že jsem den-dva na teleworkingu, podle situace. No, a za toho studia to jistil šalvějový čaj a orofar.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.10.21 21:50

Bohužel nemám možnost žádného sick days a dovolené mám jen 20 dní takže chodím do práce a trpím, když je nejhůř tak dovolená.

• Citovat
  • Nahlásit
1327
24.10.21 21:55

Když jsem nemocná jdu na nemocenskou. Zdraví mám pouze jedno, a je to pro mě priorita. Chápu, že jsi v práci týden, a je ti to blbé. Ale z mého pohledu lepší to doma vyležet než posmrkávat/pokašlávat mezi ostatními. Osobně mi vadí, když je u nás v kanclu někdo nemocný, a dál chodí do práce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2036
24.10.21 21:56

Jestli jsi v práci teprve týden tak chápu, že chceš vydržet. Mně pomáhaly takový ty horký nápoje paralen a tak. Pokud to bylo fakt blbý šla jsem marodit, zdraví je jen jedno. Za ty 3 roky v práci jsem marodila 2×, jednou se zánětem ucha a pak s angínou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1984
24.10.21 21:59