Jaká fotografie by Vas oslovila?

Fotoalbum tématu (9) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.03.18 12:59
Jaka fotografie by Vas oslovila?

Hezke poledne vsem, predem se chci uprimne omluvit za anonym, ale vzhledem k detailnimu popisu me prace by me mohl nekdo poznat a spojit si me s nickem ;)
Vec se ma tak, ze jsem fotografka, vracim se po materske, delam a delala jsem vzdy sama, mam vlastni prostor. Krome klasiky jako jsou miminka, deti, rodiny portréty, svatby, exterier atd chci trochu obohatit nabidku, jelikoz s druhym ditkem ve skolce mam vic casu. Co Vam v klasicke nabidce foceni chYbi nebo co byste si chteli zkusit? At uz s detmi nebo sami…
Zatim zvažuji retro, hodne se me ptají na pin up (takove to foceni ve stylu 50.let), Elsa foceni (ano i ma dcera ma tuto manii :roll: ),namornicke, uvitala bych dalsi tipy, preci jen.to vzdy znamena nakup znacneho mnozstvi rekvizit, doplnku a to neni uplne levna zalezitost.
Dekuji predem jestli se nekdo ozve s nazorem :kytka:

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »

Reklama

Reakce:

martina.se
Hvězda diskuse 56898 příspěvků 15.03.18 13:02

Osobně bych šla do toho retra a pod, ale ne do moderních záležitostí ala Elza - když si vezmeš náklady a to jak rychle toto přejde :think:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.03.18 13:04

@martina.se I ja mela stejny nazor, jenze z toho me vcera vyvedla znama, ze pry 2019 je premiera Frozen 2,tak to vypada, ze manie bude jeste chvilku trvat :roll: : :mrgreen: a opravdu se na to pta dost lidi. :zed: :mrgreen:

martina.se
Hvězda diskuse 56898 příspěvků 15.03.18 13:06
@Anonymní píše:
@martina.se I ja mela stejny nazor, jenze z toho me vcera vyvedla znama, ze pry 2019 je premiera Frozen 2,tak to vypada, ze manie bude jeste chvilku trvat :roll: : :mrgreen: a opravdu se na to pta dost lidi. :zed: :mrgreen: