Jaká je pracovní pozice Zákaznická podpora?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 13:40
Jaká je pracovní pozice "Zákaznická podpora"

Ahoj všichni, hledám nové zaměstnání a dostala jsem nabídku pracovat jako zákaznická podpora ve velké mezinárodní firmě. Zhruba tak vím, co přesně tato činnost zahrnuje, ale ráda bych se zeptala někoho, kdo toto dělal/dělá, aby mi řekl jaká negativa a úskalí tato pozice zahrnuje a na pohovoru se jimi samozřejmě zaměstnavatel nechlubí. Mě jako první napadlo, že může být obtížná komunikace se zákazníkem, který by chtěl hodinky s vodotryskem a je nepříjemný že je nedostane. Nějaké další? Např. míra stresu apod.?

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:
 
Premek_Orac
Závislačka 3959 příspěvků 27.03.18 13:46

Tak záleží na oboru firmy. pokud je to firma z pornoprůmyslu, tak bych se definice,,zákaz­nická podpora" celkem bál.
Pokud se jedná například o mobilního operátora či podobné služby, pak se pravděpodobně jedná o podporu na telefonu, možná dokonce práci v callcentru a to u velkých firem bývá náročné, u malých někdy naopak docela příjemná pozice.
Stejně tak se třeba může jednat o pozici podobnou obchodnímu zástupci, kdy již např. likérka má smlouvu s restaurací a ty v rámci,,zákaznické podpory" tam jezdíš, řešíš objednávky, splnění marketingových podmínek apod.

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 13:48
@Premek_Orac píše:
Tak záleží na oboru firmy. pokud je to firma z pornoprůmyslu, tak bych se definice,,zákaz­nická podpora" celkem bál.
Pokud se jedná například o mobilního operátora či podobné služby, pak se pravděpodobně jedná o podporu na telefonu, možná dokonce práci v callcentru a to u velkých firem bývá náročné, u malých někdy naopak docela příjemná pozice.
Stejně tak se třeba může jednat o pozici podobnou obchodnímu zástupci, kdy již např. likérka má smlouvu s restaurací a ty v rámci,,zákaznické podpory" tam jezdíš, řešíš objednávky, splnění marketingových podmínek apod.

Jedná se o mezinárodní firmu technického zaměření, která vyrábí jisté součástky do strojírenského průmyslu. ;)

 
Premek_Orac
Závislačka 3959 příspěvků 27.03.18 13:57

@Lejdílek Tak to je jedna z těch nejlepších možných variant. Tam bych se takové pozice nebál.

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 14:07
@Premek_Orac píše:
@Lejdílek Tak to je jedna z těch nejlepších možných variant. Tam bych se takové pozice nebál.

Vážně? Díky :-)

 
vulpes
Závislačka 4743 příspěvků 27.03.18 14:13

„zákaznická podpora“ bývá obecně označení pracovníka call centra. Jde o odbavování příchozích hovorů, případně zpětné volání. Souvisí s tím často také vyřizování emailů.

 
Anonymní  27.03.18 14:22

Ahoj, záleží na tom kdo jsou ti zákazníci. Dělala jsem zák. servis a zákazníci byly velko a moloobchody. takže fajn.
Pokud jsou zákazníci skoro všichni obyvatelé (viz. zde zmínění operátoři) asi bych do toho nešla…

 
Lily Evans
Zasloužilá kecalka 981 příspěvků 27.03.18 15:10

Uz bych to nedelala, bylo to otravny, furt mluvit s lidma :lol:

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 15:19
@Anonymní píše:
Ahoj, záleží na tom kdo jsou ti zákazníci. Dělala jsem zák. servis a zákazníci byly velko a moloobchody. takže fajn.
Pokud jsou zákazníci skoro všichni obyvatelé (viz. zde zmínění operátoři) asi bych do toho nešla…

Myslím že by to měly být firmy nebo OSVČ, které s tím pracují. Obyvatelé jako přímo občané, to ne.

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 15:20

@vulpes Call centrum to není. Je to technická podpora zákazníků = vyřizování jejich problémů ale konkrétně. Navíc těch zákazníků není tolik jako klientů telefonního operátora…

 
vulpes
Závislačka 4743 příspěvků 27.03.18 15:33

@Lejdílek technická podpora zákazníků, pokud probíhá telefonicky, tak je taky druh call centra. Jen se tomu pak často říká třeba „help desk“.
Co myslíš „vyřizování problémů konkrétně“ nerozumím, jiný způsob pomoci, než vyřízení „konkrétně“ neznám :lol: Leda snad srovnání s IVR robotem, který odpovídá na obecné dotazy obecnou odpovědí.
Naši mobilní operátoři jsou jedny z největších firem u nás, takže je předpoklad, že nebude tolik firem, které by měly srovnatelný počet klientů. Co vypovídá počet klientů firmy o tom, jak se bude pracovat na zákaznické podpoře, to nedokážu predikovat…

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 15:38
@vulpes píše:
@Lejdílek technická podpora zákazníků, pokud probíhá telefonicky, tak je taky druh call centra. Jen se tomu pak často říká třeba „help desk“.
Co myslíš „vyřizování problémů konkrétně“ nerozumím, jiný způsob pomoci, než vyřízení „konkrétně“ neznám :lol: Leda snad srovnání s IVR robotem, který odpovídá na obecné dotazy obecnou odpovědí.
Naši mobilní operátoři jsou jedny z největších firem u nás, takže je předpoklad, že nebude tolik firem, které by měly srovnatelný počet klientů. Co vypovídá počet klientů firmy o tom, jak se bude pracovat na zákaznické podpoře, to nedokážu predikovat…

Tím konkrétně jsem myslela že to rovnou vyřizuješ ty a zodpovídáš na to ty a ten volající zná tvé jméno a telefonní číslo a ozývá se přímo tobě. Např. mu rovnou měníš smlouvu nebo údaje ve faktuře apod. Nevyřizuješ to ve smyslu, dobrý den - jak vám mohu pomoci - ano předám váš požadavek na reklamační oddělení - děkujeme - nashledanou. Tím počtem volajících jsem ctěla naznačit, že tam je právě značný prostor pro jednotlivá řešení, tvrdili mi, že ta pozice obsahuje i další administrativní úkoly s tím spojené a hovorů přijmeš tak 20 týdně = to mi nepřijde jako call centrum.

 
Uživatel je onlineVerun83
Echt Kelišová 7829 příspěvků 65 inzerátů 27.03.18 15:54

Budes proste na telefonu, pripadne mailu.

 
martina.se
Hvězda diskuse 56764 příspěvků 2 inzeráty 28.03.18 07:29

@Lejdílek hodně záleží na konkrétní pozici.. osobně defakto dělám na zákaznické podpoře, ale já zaprvé nikomu nevolám, zadruhé nic nenabízím :lol: a ano, blbce najdeš všude, většinou čím víc titulů, tím větší machr, dle kterého musíš umět zařídit i nemožné, ale je to na Tvém umu to tomu člověku vysvětlit. Mi práce hrozně baví. Ale kdyby se jednalo o nabídku zboží, tak bych to nedělala, já jsem pečovatel - řešení problémů, krizí atd..

 
vulpes
Závislačka 4743 příspěvků 28.03.18 09:04

@Lejdílek jasně, prostě máš svoje relativně úzké portfolio klientů a těm jsi k dispozici. Tak jak to popisuješ, tak je to práce spíš asistenta key account managera…ale prostě všude si to stejně nazývají podle svého, takže podle názvu jsou ty pozice nesrovnatelné

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Tak vypadá sex v těhotenství: Realita plná humoru

Čeká vás 9měsíční jízda, nebo bude sex v těhotenství nanic? Těžko předvídat... číst dále >

Za větší šanci na dítě si ženy připlácí až desetitisíce

Třikrát a dost. Respektive tři (v určitých případech až čtyři) pojišťovnou... číst dále >

Články z Expres.cz

Rytíř Jaromír Jágr: Myšlenky na sex ovládám, peníze si nezasloužíme

Je miláčkem českého národa a na ledě platí za hokejového boha. Jaký je ale... číst dále >

Čtyři svatby a jeden pohřeb: Jak změnily osud Harryho z rebela v královský vzor

Je to opravdu výjimečný okamžik moderních dějin, královský syn z tradiční... číst dále >

Články z Ona Dnes

Pět pádných důvodů, proč by každá žena měla častěji masturbovat

Ať už žijete v partnerském vztahu, nebo jste zrovna sama, měla byste si podle... číst dále >

V druhé půli života jsou muži na ženách citově závislí, říká psycholog

Krize rodiny je podle psychologa Jeronýma Klimeše zákonitá a - jak dokládá... číst dále >


Reklama