Jaká je pracovní pozice Zákaznická podpora?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 13:40
Jaká je pracovní pozice "Zákaznická podpora"

Ahoj všichni, hledám nové zaměstnání a dostala jsem nabídku pracovat jako zákaznická podpora ve velké mezinárodní firmě. Zhruba tak vím, co přesně tato činnost zahrnuje, ale ráda bych se zeptala někoho, kdo toto dělal/dělá, aby mi řekl jaká negativa a úskalí tato pozice zahrnuje a na pohovoru se jimi samozřejmě zaměstnavatel nechlubí. Mě jako první napadlo, že může být obtížná komunikace se zákazníkem, který by chtěl hodinky s vodotryskem a je nepříjemný že je nedostane. Nějaké další? Např. míra stresu apod.?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Premek_Orac
Závislačka 4390 příspěvků 27.03.18 13:46

Tak záleží na oboru firmy. pokud je to firma z pornoprůmyslu, tak bych se definice,,zákaz­nická podpora" celkem bál.
Pokud se jedná například o mobilního operátora či podobné služby, pak se pravděpodobně jedná o podporu na telefonu, možná dokonce práci v callcentru a to u velkých firem bývá náročné, u malých někdy naopak docela příjemná pozice.
Stejně tak se třeba může jednat o pozici podobnou obchodnímu zástupci, kdy již např. likérka má smlouvu s restaurací a ty v rámci,,zákaznické podpory" tam jezdíš, řešíš objednávky, splnění marketingových podmínek apod.

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 13:48
@Premek_Orac píše:
Tak záleží na oboru firmy. pokud je to firma z pornoprůmyslu, tak bych se definice,,zákaz­nická podpora" celkem bál.
Pokud se jedná například o mobilního operátora či podobné služby, pak se pravděpodobně jedná o podporu na telefonu, možná dokonce práci v callcentru a to u velkých firem bývá náročné, u malých někdy naopak docela příjemná pozice.
Stejně tak se třeba může jednat o pozici podobnou obchodnímu zástupci, kdy již např. likérka má smlouvu s restaurací a ty v rámci,,zákaznické podpory" tam jezdíš, řešíš objednávky, splnění marketingových podmínek apod.

Jedná se o mezinárodní firmu technického zaměření, která vyrábí jisté součástky do strojírenského průmyslu. ;)

 
Premek_Orac
Závislačka 4390 příspěvků 27.03.18 13:57

@Lejdílek Tak to je jedna z těch nejlepších možných variant. Tam bych se takové pozice nebál.

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 14:07
@Premek_Orac píše:
@Lejdílek Tak to je jedna z těch nejlepších možných variant. Tam bych se takové pozice nebál.

Vážně? Díky :-)

 
vulpes
Kelišová 5043 příspěvků 27.03.18 14:13

„zákaznická podpora“ bývá obecně označení pracovníka call centra. Jde o odbavování příchozích hovorů, případně zpětné volání. Souvisí s tím často také vyřizování emailů.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.03.18 14:22

Ahoj, záleží na tom kdo jsou ti zákazníci. Dělala jsem zák. servis a zákazníci byly velko a moloobchody. takže fajn.
Pokud jsou zákazníci skoro všichni obyvatelé (viz. zde zmínění operátoři) asi bych do toho nešla…

 
Lily Evans
Ukecaná baba ;) 1125 příspěvků 27.03.18 15:10

Uz bych to nedelala, bylo to otravny, furt mluvit s lidma :lol:

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 15:19
@Anonymní píše:
Ahoj, záleží na tom kdo jsou ti zákazníci. Dělala jsem zák. servis a zákazníci byly velko a moloobchody. takže fajn.
Pokud jsou zákazníci skoro všichni obyvatelé (viz. zde zmínění operátoři) asi bych do toho nešla…

Myslím že by to měly být firmy nebo OSVČ, které s tím pracují. Obyvatelé jako přímo občané, to ne.

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 15:20

@vulpes Call centrum to není. Je to technická podpora zákazníků = vyřizování jejich problémů ale konkrétně. Navíc těch zákazníků není tolik jako klientů telefonního operátora…

 
vulpes
Kelišová 5043 příspěvků 27.03.18 15:33

@Lejdílek technická podpora zákazníků, pokud probíhá telefonicky, tak je taky druh call centra. Jen se tomu pak často říká třeba „help desk“.
Co myslíš „vyřizování problémů konkrétně“ nerozumím, jiný způsob pomoci, než vyřízení „konkrétně“ neznám :lol: Leda snad srovnání s IVR robotem, který odpovídá na obecné dotazy obecnou odpovědí.
Naši mobilní operátoři jsou jedny z největších firem u nás, takže je předpoklad, že nebude tolik firem, které by měly srovnatelný počet klientů. Co vypovídá počet klientů firmy o tom, jak se bude pracovat na zákaznické podpoře, to nedokážu predikovat…

 
Lejdílek
Povídálka 27 příspěvků 27.03.18 15:38
@vulpes píše:
@Lejdílek technická podpora zákazníků, pokud probíhá telefonicky, tak je taky druh call centra. Jen se tomu pak často říká třeba „help desk“.
Co myslíš „vyřizování problémů konkrétně“ nerozumím, jiný způsob pomoci, než vyřízení „konkrétně“ neznám :lol: Leda snad srovnání s IVR robotem, který odpovídá na obecné dotazy obecnou odpovědí.
Naši mobilní operátoři jsou jedny z největších firem u nás, takže je předpoklad, že nebude tolik firem, které by měly srovnatelný počet klientů. Co vypovídá počet klientů firmy o tom, jak se bude pracovat na zákaznické podpoře, to nedokážu predikovat…

Tím konkrétně jsem myslela že to rovnou vyřizuješ ty a zodpovídáš na to ty a ten volající zná tvé jméno a telefonní číslo a ozývá se přímo tobě. Např. mu rovnou měníš smlouvu nebo údaje ve faktuře apod. Nevyřizuješ to ve smyslu, dobrý den - jak vám mohu pomoci - ano předám váš požadavek na reklamační oddělení - děkujeme - nashledanou. Tím počtem volajících jsem ctěla naznačit, že tam je právě značný prostor pro jednotlivá řešení, tvrdili mi, že ta pozice obsahuje i další administrativní úkoly s tím spojené a hovorů přijmeš tak 20 týdně = to mi nepřijde jako call centrum.

 
Verun83
Echt Kelišová 8767 příspěvků 33 inzerátů 27.03.18 15:54

Budes proste na telefonu, pripadne mailu.

 
martina.se
Hvězda diskuse 56919 příspěvků 28.03.18 07:29

@Lejdílek hodně záleží na konkrétní pozici.. osobně defakto dělám na zákaznické podpoře, ale já zaprvé nikomu nevolám, zadruhé nic nenabízím :lol: a ano, blbce najdeš všude, většinou čím víc titulů, tím větší machr, dle kterého musíš umět zařídit i nemožné, ale je to na Tvém umu to tomu člověku vysvětlit. Mi práce hrozně baví. Ale kdyby se jednalo o nabídku zboží, tak bych to nedělala, já jsem pečovatel - řešení problémů, krizí atd..

 
vulpes
Kelišová 5043 příspěvků 28.03.18 09:04

@Lejdílek jasně, prostě máš svoje relativně úzké portfolio klientů a těm jsi k dispozici. Tak jak to popisuješ, tak je to práce spíš asistenta key account managera…ale prostě všude si to stejně nazývají podle svého, takže podle názvu jsou ty pozice nesrovnatelné

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >

Podzimní čtení: Tyhle knihy vás v klidu nenechají

Podzim je ideální na to uvařit si čaj (nebo nalít dvojku červeného), zavrtat... číst dále >

Články z Expres.cz

Janeček se sápal po Brožové, ta uhýbala, až se se málem zlomila v pase

Patří k nejobávanějším producentům Česka a bývaly časy, kdy mávnutím prstu... číst dále >

Okamurův hřích: „Spojil ses s nimi, už tě nebudeme volit,“ píší mu naštvaní voliči

Jeho voliči ho poslouchají na slovo a ve všem s ním souhlasí, teď se ale i ti... číst dále >

Články z Ona Dnes

Do chladného počasí stačí troje boty. Na kozačky do půli lýtek zapomeňte

Letní střevíčky a žabky jsme už definitivně uložili na dno botníku. Nastává... číst dále >

Zpověď moderátorky: Proč ten porod tak moc bolí?

Prý to každá zvládne. Prý jsme stvořené proto, abychom porodily. Tak proč to... číst dále >