Jaká práva má zástupce ředitele školy?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.02.19 22:44
Jaká práva má zástupce ředitele školy?

Pěkný večer, maminky,
Snad mi poradí některá znalá. Jde o to, že jsem učitelkou ve škole, kde je velmi nepříjemný, arogantní zástupce ředitele. Když to shrnu, tak se k nám učitelům chová asi jako egoistický protivný učitel ke svým žákům. Bohužel máme pocit, že má ve škole větší slovo, než ředitel, který je zase až moc mírné povahy nehodící se na takovou pozici.
Jde mi o to, co vše může řešit s ostatními zaměstnanci zástupce.
Mám smlouvu na dobu určitou do konce srpna a že školy chci odejít. Ředitel o tom ještě neví, sám se neptal a já zatím nemám potřebu to já pracovišti šířit. Zástupce se mě ale dnes zeptal, zda budu chtít prodloužit smlouvu. Ptal se nezávazně, nebo to tak alespoň mělo vypadat. V tu chvíli se odehrála situace, která nás z hovoru vyrušila, a nic se tak nedozvěděl. Určitě se ale zeptá znovu a mě proto zajímá, má právo zjišťovat tyto věci? Popravdě je on ten poslední, s kým to chci resit, a raději bych jednala přímo s ředitelem, který mě zaměstnal.

Reakce:
Hofida
Kecalka 305 příspěvků 1 inzerát 26.02.19 23:50

Trochu přecitlivělá se mi zdate. Je to váš nadřízený, nevidím důvod, proč mu neodpovědět.

sloninka
Ukecaná baba ;) 2142 příspěvků 27.02.19 00:12

Já bych mu s klidem odpověděla, že o prodloužení smlouvy zájem mám. Pokud zatím nechceš, aby fakt, že smlouvu neprodloužíš, vedení nevědělo, tak to prostě neříkej. Času dost.

Micaella22
Ukecaná baba ;) 1232 příspěvků 27.02.19 04:06

S pravdou bych sla ven, az bude jiste misto jinde, do te doby bych rikala, ze proste nevim. A rekla bych mu, ze to chci probrat s říďou a ne s nim

vokishka
Extra třída :D 13988 příspěvků 27.02.19 05:59