Jaké cviky pomáhají na bolest v kříži?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Marta41
Povídálka 24 příspěvků 11.03.19 15:19
jaké cviky pomáhají na bolest v kříži?

Mám sedavou práci u pc. Co vám zabíralo na bolest zad v kříži. Nevím jak jinak to procvičit, když ta bolest je jen chvilková, ale opakuje se každý den.

Reakce:
jizvíková
Extra třída :D 12816 příspěvků 11.03.19 15:22

Posílit celá záda, mně dokonale pomohlo fitko, během 3 měsíců jsem přišla o veškeré bolesti zad

Ou
Kelišová 6962 příspěvků 11.03.19 15:32

Ideálně zajdi na fyzioterapii a nech si vysvětlit nápravné cvičení, které bude přímo na tvoje konkrétní svalové dysbalance.

Další varianta je začít chodit na jógu či pilates.

Pro začátek začni s tímhle

https://www.youtube.com/watch?…

janickaIII
Závislačka 3824 příspěvků 11.03.19 15:33

Mě pomohlo pravidelné plavání. Chce to ale plavat aspoň 2× týdne.

Kokolina29
Kecalka 106 příspěvků 11.03.19 15:43

Cviky na bederní mojzisova

Bizky
Kecalka 407 příspěvků 11.03.19 15:49

Mně na záda pomáhá jóga. Jsem v kýbli pokaždý, když na dýl přestanu cvičit.

milktea
Kecalka 487 příspěvků 11.03.19 15:53
@Bizky píše:
Mně na záda pomáhá jóga. Jsem v kýbli pokaždý, když na dýl přestanu cvičit.

Souhlasím :palec: Mám po operaci plotýnek a udržuji se jógou.

Hadumi
Extra třída :D 13729 příspěvků 11.03.19 16:00

Jóga.

není možná
Zasloužilá kecalka 908 příspěvků 11.03.19 16:19
@Marta41 píše:
Mám sedavou práci u pc. Co vám zabíralo na bolest zad v kříži. Nevím jak jinak to procvičit, když ta bolest je jen chvilková, ale opakuje se každý den.

Tohle:

https://www.youtube.com/watch?…

A cvičit břicho. Bohatě stačí prkno. Časem. ;-)

https://www.youtube.com/watch?…

Jeanny21
Kecalka 334 příspěvků 11.03.19 16:40

Znám jeden cvik od jednoho specialisty, mně pomáhá fakt dobře, v kříži mě bolí často, z toho věčnýho sezení ve škole… :?
Chce to opakovat každý den 3×. Jdeš jakože do podřepu a zůstaneš v poloze, kdy máš rovná záda, kolena jsou přímo nad špičkami prstů na nohou, zároveň svírají kolena pravý úhel s lýtkama (snad tomu jde rozumět dobře) a váha těla je přenesena spíše dozadu, ale chodidla se nesmí odlepit od země. Hlavu můžeš i svěsit, stejně tak ruce, o ty se neopírej. Zpočátku vydrž v této poloze aspoň 30 vteřin, je to náročné, ač se to nezdá, tak nepovoluj. Až budeš zvyklejší, vydržíš tak i minutu :palec: Naštěstí není cvik časově náročný (3×30 vteřin/den) :)
Ještě k té poloze, vypadá to zhruba jako když se skokani na lyžích spouští z můstku ;)

Jeanny21
Kecalka 334 příspěvků 11.03.19 16:45

Zhruba takto, ale rovná záda a svěšené ruce a pravý úhel v kolenou! :) a nohy od sebe na šířku ramen (jako na obrázku)

Calendulka
Kecalka 291 příspěvků 11.03.19 19:16

Asi je dobré najít příčinu bolesti zad - k tomu je nejlepší fyzioterapeut.
Třeba mého muže bolely kříže kvůli výhřezu ploténky - a tehdy musel cvičit, co mu řekli na rehabilitacích, aby si ještě víc neublížil…
Ale pokud máš bolesti od ochablého břišního svalstva, možná by ti pomohla balanční podložka (čočka). Mám doma takovou nafukovací, stála cca 300,– a ráda na ní cvičím - je perfektní na posílení hlubokého stabilizačního systému, na pánevní dno, dá se na ní posílit i břišní svalstvo. A taky se na ní dá sedět i u počítače ;)
Viz https://www.efitness.cz/…ni-podlozky/

https://www.novinky.cz/…ere-40023791

Váš příspěvek
Reklama