Jaké domácí cvičení pro obézní osobu?

11.3.17 22:43

Jake domaci cviceni pro obezni osobu?

Ahoj holky, chodim pomahat kamaradce, pred lety mela uraz, hodne nabrala.Stav se ji s nohama zlepsil. Cvicime spolu u ni doma, ve dvou se to lepe tahne, vim, ze ji takto pomuzu, kdyz budu cvicit s ni. Zatim cvicime taici podle DVD. Koukala jsem na youtube, ale nemohu najit vhodne cviceni na doma pro obezni.Po urazu nemuze drepy, poskoky, aerobni cviky, stepper,rotoped.Mela komplikovane zlomene patni kosti. Chtelo by to zpocatku neco strecinkoveho nebo ve stylu taici, jogy, neco opravdu velmi jednoducheho.Tak nejak na protazeni. Poradi prosim nekdo? Prominte, ze pisi bez diakritiky z mobilu. Dekuji :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

Ou
10788
11.3.17 23:45

1. chůze - ne doma, ale venku. Postupně se propracovatk 10000 krokům denně. Vždycky když se 2 týdny za sebou podaří dodržet denní limit, tka je čas ho zvýšit.

2. jóga zaměřená na lidi s nadváhou zde https://bodypositiveyoga.com/

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.3.17 23:53

Obézní lidé by neměli cvičit doma, je to fyzicky náročné i pro nás neobézní.
Nejdříve by měla shodit co možná nejvíce přirozeným pohybem-tj chůzí. Každodenní procházky, postupně směřované do terénu udělají mnohem lepší službu. Cvičení doma je vhodnější pro lidi s nadváhou.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12.3.17 01:39

@Borůvka1990 pochopitelne uz prochazky dela

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12.3.17 01:41

@Ou dik!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47525
12.3.17 06:04

V pondeli bylo prvni jste to co jite a Kynychova tam ukazovala pekne cviceni pro zacazek doma. A idealne kombinovat zatim s chuzi. Zacit pomalu at te to neprestane bavit a drzet jidelni rezim.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1158
12.3.17 07:15

My cvičíme podle dvd pilátes. třeba by vám to sedělo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4228
12.3.17 07:36

S dovolením se naháčkuju na tuto diskuzi. Já jsem ta obézní, navíc s šílenými bolestmi bederní páteře, a co je nejhorší tak i bez motivace, která by mne fakt donutila. :(
Jsem za to na sebe naštvaná, ale naštvaná jsem i v momentě, kdy si dám svou „procházku“ - to jsem na sebe naštvaná, že jsem sobecká a okrádám svou rodinu o můj čas. Mám to v hlavě prostě takto otřesně nastavené. Logicky vím, že je to špatně, ale taky vím, že dokud si tohle nezměním, tak hubnout nebudu, i kdybych (teď to přeženu) vůbec nejedla. Moje malá postižená dcera sní více jako já, jídelníček mám rozvržený do 6 porcí (vstávám v půl čtvrté a spát chodím ve 20 - 21 hodin poslední jídlo mívám v 17 hodin). Jsem z toho po pravdě nešťastná, ale nemám sílu a vůli donutit se k pravidelnému pohybu. Zkoušela jsem začít s chůzi (vydržela jsem cca 14 dní), ovšem jsem to začala na začátku roku (v době špatných podmínek) a jako astmatik jsem si uhnala docela nehezký zánět průdušek, kdy jsem měla šílený problém i dojít na WC, jak jsem nemohla dýchat.
Jakmile mám za sebou delší procházku (rychlejší), tak druhý den nemohu ani pořádně sedět, jak mne bolí bederní páteř a to musím fungovat pro svou dceru, která je na mne závislá (plně na plenách, takže několikeré přebalování během dne), což je problém v momentě, kdy nemohu ani pořádně sedět.

Nevím už, co dělat. Do fitka to nevidím, stydím se za sebe, navíc jsem šíleně nemotorná (několik úrazů při sportu - od otřesu mozku při vybíjené, po vykloubené a nalomené rameno při prvním a posledním skoku do bazenu).
Poradíte kde začít? Jak sebe přesvědčit, že tím, že se sebou něco udělám, tak to dělám právě pro svou dceru, abych tu s ní byla co nejdéle? Já si to takto říkám, ale prostě moje palice tomu není schopná věřit. :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2174
12.3.17 08:29

@nonina pokud te ta bederní páteř tak moc bolí, tak by byla vhodná i nejaka rehabilitace. Co se sportu týče, tak do fitka bych se jako obézní moc nehnala, spis bych postupně zarazovala ty procházky. Já chodím s holemi, Nordic walking a super. Nemusíš se přece hnát jako blázen a ani každý den. Pro začátek stačí třeba hodinka denně 3 x v týdnu. A postupně přidávat, nebo to nechat tak, aby ti to dělalo prostě dobře. Není třeba nijak dramaticky zhubnout, ale posílit kondici, srdíčko, trošku se psychicky zrelaxovat… Nam na józe vzdycky říkali, že kdo si neudělá čas na cvičení, bude si potom muset udělat čas na nemoc. A je to tak. Ty musíš sama sebe udržovat v dobrém stavu nejen pro sebe, ale i pro svoji dceru a to mi přijde jako dobrý motivační prvek. Začni prostě s malými změnami a uvidíš, že to půjde :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4228
12.3.17 08:46

@kacaba379 děkuji. Zkusila jsem jednou jít s holema a málem jsem se o ně přerazila (zakopávala jsem o ně), jsem opravdu extrémně sportovní antitalent. Rehabilitace samozřejmě provádím - tedy rehabilitační cvičení na tu bederku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2174
12.3.17 09:37

@nonina koukla jsem se odkud jsi, není to daleko ode mne. Kdybys chtěla, mužů ti poslat kontakt na moji kamarádku, která je lektorka Nordic walking a vyzivova poradkyně, moc fajn ženská. Mne ta chůze tak chytla, že si občas zajdu i na nějaký závod. Tento rok se chystám na český běh žen v Ostravě, je tam krátká NW trasa, medaile pro každého :lol:. a myslím, že se chystá i stramberska desítka, toz to bys mela za rohem :).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.8.18 12:23

Chceš zhubnout? Musíš jist

@nonina pokud vaše dcerka ji 6× denně tak bych začala s tím že bych jedla taky stejně. Pokud, nejite tak nikdy nezhubnete. Základ je jist. A pořádně. Samozřejmě zdravě. Hodně zeleniny, bílkovin tzn. Kuřecí maso, mozzarela, kuřecí šunka. Proto kdo chce hubnout musí jíst

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama