Jaké vzdělání potřebuje asistent pedagoga a realitní makléř?

Anonymní
30.11.19 15:06

Jaké vzdělání potřebuje asistent pedagoga a realitní makléř?

• platy.. :) Jen tak pro zajímavost bych to chtěl vědět..
  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

16363
30.11.19 15:47

Trochu odlišné. Tabulka pro AP se dá najít na netu, je to stejná tabulka, jako mají učitelé. Byva to pátá až osma platová třída. Musí mít pedagogické vzdělání. Ale může to být přímo střední (vysoká) pedagogika, maturita a kurz, bez maturity a kurz. Ale chtějí zpřísnit

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30.11.19 15:51

Asistent pedagoga musí mít buď bakalářské studium na Pedagogické fakultě nebo existuje kurz Asistent pedagoga, který je na 2 měsíce myslím. Plat mají asistenti podle tabulek pro pedagogické pracovníky a jsou v 6-8. skupině. Pak stupeň je podle délky praxe. Jinak já jsem učitelka, ale moje asistentka má prý za 25 hodin přímé práce cca 13000 čistého. Nic moc práce. :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30.11.19 15:52

@vokishka chtějí zpřísnit jo? Tak to by mě zajímalo kdo jim to pak půjde dělat :lol: už takhle chybí pomalu v každé škole několik asistentů :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28832
30.11.19 16:03
@Lovelytrue píše:
@vokishka chtějí zpřísnit jo? Tak to by mě zajímalo kdo jim to pak půjde dělat :lol: už takhle chybí pomalu v každé škole několik asistentů :think:

To je dobře. Požadavek na vzdělání je zcela adekvátní. Ani jako rodič bych nechtela, aby u mého dítěte asistoval(nebo jen byl ve třídě) někdo se základním vzděláním (nebo stredoskolskym vzděláním úplně mimo obor) a kurzem. Ruku v ruce by s tím samozřejmě mel jít odpovídající plat. Ale z mého pohledu je zcela adekvátní pozadavek na minimálně bakalářské vzdělání v oboru pedagogika, speciální pedagogika.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30.11.19 16:04