Jakou hračku na míchání barev pro 5letou?

12
24.4.21 15:48

Jakou hračku na míchání barev (5letá)

Ahoj maminky, naše skoro 5-letá dcera ráda míchá barvy (asi to tak má hodně dětí tak jsi jdu pro inspiraci). Ráda maluje (tempery, vodovky), ale většinou top zábava je tempery rozpatlat po paletě. Přemýšlím jak ji to umožnit „ve velkém“ a nezešedivět. Našla jsem EBRU techniku (malování na vodní hladinu). Zádrhel je, že máme ještě 2-letou slečnu. Tak si neumím představit připravovat barvy na malování k EBRU, obě jsou dost rychlé a hned konají. Máte nějaké tipy na činnosti, popřípadě co pořídit za dárek (bude mít brzo 5.narozeniny)? Ráda patlá i jídlo (cokoliv jde smíchat), ale to má až na pomáhání v kuchyni pod dozorem zakázáno. Takže ten tip na dárek/činnost nemusí být vyloženě ohledně barev ale cokoliv co jde smíchat :oops: Díky za přečtení a případné tipy! :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10846
24.4.21 16:37

Abych neměla vše zničené, pravidelně kupuji velký igelit přes stůl, respektive na podlahu.

ale jinak barvy všeho druhu. Co opravdu milují jak naše, tak „půjčené“ děti, jsou barevné inkousty. - malují buď na zadní stranu balicích papírů nebo velké čtvrtky.

a také se jim líbí další tvoření s barvami - barevné pískové obrázky. barvy do vody, barevné jídlo!! když „vaří“ v hrnci třeba trochu čočky, a přidávají místo koření barevné modelíny- jak se to krásně zbavuje. Nebo ovesné vločky jak nádherně chytají barvy! na to jim dávám i potravinová barviva.

a v čem jsou také barvy nepřekonatelné jsou barevné sopky - ale to nemá s malováním taky nic společného :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13878
24.4.21 17:02

Co malování na led https://cz.pinterest.com/…55837743540/ nebo něco na tenhle způsob https://cz.pinterest.com/…90517201954/ - třeba ve větším provedení?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1102
24.4.21 17:17