Reklama

Jakou práci děláte za 17-18 tisíc?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 14:50
Jakou práci děláte za 17-18 tisíc?

Ahoj, pokládám dotaz jen tak ze zajímavosti. Já dělám recepční, právě za tuto mzdu.
Jakou práci vykonáváte vy, co máte měsíčně na výplatu v čistém cca 17-18 tisíc? Klidně anonymně ;)

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 14:53

Za tuhle mzdu jsem byla veterinární lékař na univerzitě včetně pohotovostních příplatků za dvanáctky o víkendu a noční :mrgreen: A to se po 6 letech univerzitního studia vyplatí, :palec:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 14:55

Já jsem v domácnosti, ale kamarádka je doktorka na oddělení v nemocnici a má 20 čistého a můj chlap má jen učnák, dělá v automobilovém průmyslu a má o hodně víc než ona
teta je pošťačka a má 18 čistého, oproti druhé tetě učitelce na zš která má 18 taky

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 14:56

17 tis. mám za 3/4 úvazek se slevou na dani na 2 děti - zdravotnictví, bc. titul

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 14:58

Kdybych měla plný úvazek, mám okolo 17.500, pracuji jako asistent pedagoga. Mám 0,75, udělá to něco málo přes 13.000.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 14:58

Kdybych měla plný úvazek, tak bych jako asistent pedagoga na tolik ani nedosáhla.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 15:00

Pečovatelka v soukromém domově se zvláštním režimem.
Syn elektrotechnik, rok po vyučení, stejná mzda.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.04.18 15:01

Sedím v kanclíku a dělám něco jako „Marušku“ pro všechno menší firmě. Pošta, administrativa, „podatelna“, zvedám telefony, obstarávám datovou schránku.