Jaký mám mít příjem?

Anonymní
1.2.21 20:15

Jaký mám mít příjem?

Dobrý den všem, jaký byste mi tipovali příjem kcal pro hubnutí? 15 let, 175 cm, 77 kg. Snažím se každý den ujít 10 000 kroků (mám to za hodinu a půl) a snažím se 5× týdně 45 min cvičit silový trénink.
Když jím 2000 kcal, mám dál hrozný hlad, ale váha mi jde akorát tak nahoru. Prosím, pomozte.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1546
1.2.21 20:27

Mám 22 let, 175 cm a 72 kg. Kalorický příjem pro hubnutí jsem měla spočítaný na 1500 kcal s tím, že když jsem byla třeba běhat, tak o to jsem si mohla dát víc jídla, aby mi to vyšlo na těch 1500 i po odečtení aktivit. A fungovalo to. Teda dokud jsem neotěhotněla :D Za mě jíš nějak moc, kde sis to spočítala?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3825
1.2.21 20:33

2000 kcal? Já nemůžu dojíst na 1400.. to máš dost..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2713
1.2.21 20:59

Zadej si údaje do kalkulačky.

https://www.michaljoseftoth.cz/kalkulacka

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2929
1.2.21 20:59

Záleží co jis, 2000kcal muze byt placnu - 1 pizza a kobliha, nebo 5 porci vydaných energetických jidel.
Jsi ve vývinu, mas dost pohybu, takze u tebe zase jist mene, treba 1500kcal nevim, jestli je dobre. Mrkni na ukazky jidelnicku, je toho na netu mraky. :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1546
1.2.21 21:11
@Micaella22 píše:
Záleží co jis, 2000kcal muze byt placnu - 1 pizza a kobliha, nebo 5 porci vydaných energetických jidel.
Jsi ve vývinu, mas dost pohybu, takze u tebe zase jist mene, treba 1500kcal nevim, jestli je dobre. Mrkni na ukazky jidelnicku, je toho na netu mraky. :kytka:

Samozřejmě pokud ji nebo rychle cukry, tak má pak brzy hlad, ale 2000 kalorií je prostě 2000 kalorii

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16909
1.2.21 21:47

Tvůj bazální metabolismus je okolo 1600 kcal, s rezervou abys to měla opravdu pokryté to je okolo 1800 kcal.

Pokud máš při příjmu 2000 kcal hlad, tak je zádrhel v tom, jakmáš živiny rozložené -tedy tipuju že nemáš dost bílkovin a vlákniny, ale příliš mnoho jednoduchých cukrů.

Používáš kalorické tabulky? Rozlož si to tak, aby si během dne snědla

100 g bílkovin
200 g sacharidu z toho 20 g vlákniny a naprosté minimum cukrů.
pak ti zbude nějakých 60 g tuku

V jídelníčku to pak může vypadat takhle

snídaně
dva krajíce chleba s máslem a tvarohovou pomazánkou a alespoň 6 ředkviček

svačina
1 jablko

oběd
150 g kuřete s 200 g vařených brambor, kopou zelených fazolek a nějakou omáčkou

svačina
100 g hummusu a k tomu 2 mrkve na špalíčky, kterými ho budeš nabírat

večeře
velká mísa salátu s dressingem, do kterého přidáš vajíčko a 100 g cizrny z plechovky a nebo třeba pečeného masa.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26
2.2.21 08:53

Zřejmě tam nebude asi moc vhodná skladba jídelníčku, pokud máš hlad - na vině může být vyšší zastoupení průmyslově zpracovaných potraviny, jednoduchých cukrů apod. Je nutné se zaměřit na kvalitní potraviny, vyvážené a pestré jídlo tak, aby nebyla opomenuta žádná důležitá živina. Máš třeba také dostatečný pitný režim, dostatečný a kvalitní spánek? Nejsi v nějaké stresové situaci? To vše také ovlivňuje hormony, které jsou zodpovědné za pocity hladu. Pokud bys chtěla ohledně jídelníčku poradit, napiš mi kdyžtak do zpráv :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
2.2.21 10:24

Mě hodně pomohlo nahrazovat svačiny intelligent food. Někdy dávám i místo snídaně nebo prostě kdykoliv když nestíhám. Zamezila jsem tomu, že do sebe házím co je po ruce. Má kvalitní složení a optimální vyvážení živin, přesně rozepsané to najdeš na jejich stránkách **** kdyby tě to zajímalo :) díky tomu v poslední době během dne vůbec hlad nemám

edit adminom - odkaz

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2.2.21 10:52

Já si teda nikdy kalorie nepočítala, vždycky mi pomohl pravidelný režim. Zdravá a lehká jídla mám přirozeně ráda, jím je pořád takže se do zdravého stravování nemusím nijak nutit, spíš si musím hlídat abych jedla opravdu pravidelně během dne a ne až večer :lol: @jituss39 co je prosím intelligent food? nějaký protein nebo něco podobného? :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10793
2.2.21 11:08
@Ou píše:
Tvůj bazální metabolismus je okolo 1600 kcal, s rezervou abys to měla opravdu pokryté to je okolo 1800 kcal.

tak ale bazální metabolismus je opravdu jenom bazální. těžko ho můžeš použít, pokud má slečna 7× týdně aerobní trénink (svižná chůze baj oko 7,5 km) a 5× týdně silový trénink. tam ta potřeba kalorií samozřejmě narůstá :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
2.2.21 11:35

@moni_ka.n8 je to rostlinné jídlo s vysokým obsahem proteinů ale i dalších živin. Když ho rozmícháš ve vodě, dokáže ti plnohodnotně nahradit jídlo. Můžeš ho ale stejně jako protein přidávat do různých receptů :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3971
2.2.21 12:08

@jituss39 Jak to chutná?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.2.21 12:36

@fitbyes Dobrý den, můj jídelníček vypadá nějak takhle.

  • Snídaně 50-65g ovesné kaše s 5-10g 100% ořechového másla.
  • Svačina třeba tři čtyři mrkve, nebo jablko, pomeranč…záleží, co je doma.
  • Oběd polévka(vývar, květáková, brokolicová…)
  • Svačina další ovoce, nebo raw tyčinka
  • Večeře rizoto, vejce se zeleninou, tvaroh s proteinem apod.


Nejsem úplně milovník teplého jídla, radši mám studené. Během dne furt jím ještě nějakou zeleninu.
Akorát si nemůžu pomoct a prostě jsem schopná za den sníst třeba 15 pomerančů nebo 4 banány atd. Mám to sladké hrozně ráda, v tom je asi problém, protože mi moc nechutnají komplexní sacharidy jakože těstoviny, rýže, pečivo… Jediné, co mám ráda, jsou ovesné vločky a brambory. Mnohem radši do sebe ale cpu rychlé sacharidy no…

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
2.2.21 12:40
@Anonymní píše:
@fitbyes Dobrý den, můj jídelníček vypadá nějak takhle.
  • Snídaně 50-65g ovesné kaše s 5-10g 100% ořechového másla.
  • Svačina třeba tři čtyři mrkve, nebo jablko, pomeranč…záleží, co je doma.
  • Oběd polévka(vývar, květáková, brokolicová…)
  • Svačina další ovoce, nebo raw tyčinka
  • Večeře rizoto, vejce se zeleninou, tvaroh s proteinem apod.

Nejsem úplně milovník teplého jídla, radši mám studené. Během dne furt jím ještě nějakou zeleninu.
Akorát si nemůžu pomoct a prostě jsem schopná za den sníst třeba 15 pomerančů nebo 4 banány atd. Mám to sladké hrozně ráda, v tom je asi problém, protože mi moc nechutnají komplexní sacharidy jakože těstoviny, rýže, pečivo… Jediné, co mám ráda, jsou ovesné vločky a brambory. Mnohem radši do sebe ale cpu rychlé sacharidy no…

Jo a masu taky moc neholduju. Nejsem vegetarián, ale maso mám tak 1× měsíčně. Jím kuřecí, nebo ryby. Ostatní masa taky sním, ale prostě s odporem.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat