Jaký směr zvolit, aneb když člověk neví, co chce

Anonymní
1.8.20 17:46

Jaký směr zvolit aneb když člověk nevi co chce

Ahoj,
V první řadě chci říct, že mi je jasné, že mi zde nepomůžete vybrat ani školu ani povolání, a rozhodnout se musím jen já. Nicméně bych ráda viděla i jiný úhel pohledu než je ten můj a třeba mi to pomůže.
Je mi 30 let a pracuji jako vedoucí vymáhání pohledávek.
Nicméně i díky této profesi začínám mít opravdu velky odpor k lidem. A vím, že se tam nedá dělat celý život.

Již 5-6 let přemýšlím nad změnou a nemůžu se rozhodnout mezi cestou A a B.

Díky zkušenostem s komunikací jsem si myslela, že bych šla dělat na tísňovou linku 112, celý život miluji a obdivuji hasiče a knihy o katastrofách jsou moje skoro každodenní čtení. Celý IZS mě fascinuje a bylo by mi ctí dělat toto povolání, které by mi davalo pocit, že dělám něco potřebného, něco co má smysl.

Nicméně potřebuji komunikativní AJ. A já s ní bojují celý život, na fyzické testy bych se zvládla připravit, psychotesty neovlivním budnje dám nebo ne. Bohužel mám vadu krve, která by mi dala horší hodnocení zdravotní prohlídky. Navíc směny dost komplikují rodinný život ( 2 denní, 2 noční a 4 dny volno. Směna man12 hodin) mám pocit, že bych byla hrozně spokojená, ale bojím se že by mě nevzali a já bych 3 roky obětovala škole obor krizové řízení.

Druhá cesta je Matematika. Ráda si počítám příklady.
Nikdy mi nedělá problém se jí naučit. Dostala jsem se na UK matematika se zaměřením na vzdělávání, ale nenastoupila jsem, protože jsem si myslela že s vedoucí pozici na kterou jsem se mezitím dostala, to nedam časově. Ale nakonec se ukázalo že bych to dala. Přemýšlím, že bych se znova přihlásila.
Ale v této cestě mě zase zrazuje myšlenka, zda bych byla dobrá učitelka, nechci být učitelka typu - odsedim to tady a čau. A navíc komunikace s rodiči musí být obtížná.