Jaký způsob je nejlepší na zhubnutí?

470
19.10.19 17:16

Jaký způsob je nejlepší na zhubnutí?

Ahoj všem,
po druhém porodu jsem velice přibrala. Zkoušela jsem jídelníček podle Havlíčka. Zhubla jsem 6 kilo za 2 měsíce. Pak se váha zastavila. Tato váha byla pro mě přijatelná a tak jsem to tak nechala. Za čas jsem přibrala ještě víc než jsem vážila předtím. Když jsem nasadila znovu jídelníček, už to nešlo. Zkoušela jsem i chvíli jíst nizkosacharidově. Zhubla jsem asi 3 kila, ale pak už mi to vůbec nechutnalo. Zkoušela jsem podle výživové poradkyně jídelníček. Zhubla jsem asi 3 kila. Pak se to zaseklo a už to nešlo nic zhubnout. Tak jsem zase jedla „normálně“. Pak jsem ještě zkusila jíst málo a častěji, ale měla jsem pořád hlad.
Tak bych ráda nějakou radu, co Vám funguje. Potřebuji dát dolů 15 kilo. Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2843
19.10.19 17:21

Low carb ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.10.19 17:22

Nežrat!

Hýbat se a baštit jen do max kalorií, výpočet si udělej na internetu podle své váhy. A protože se zázraky nedějí, musíš zhubnout, to je matematická jistota.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
470
19.10.19 17:39
@Bugaboo píše:
Low carb ;)

To jsem chvíli zkoušela, ale nedávám to.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2843
19.10.19 17:43

@Adriane jak dlouho a duvod konce???

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
168
19.10.19 17:43

Je to pár dní co jsem tohle psala v nějaké jiné diskuzi :) doporučuji se kouknout na stránku Michal Josef Thot, myslím že tam najdeš všechny informace k hubnutí, tedy ke zdravému hubnutí, nečekej žádný ditey typu 10 kilo za měsíc ale postupne, zdravé a hlavně udržitelné zhubnutí. Má na stránkách kalkulačku kde si vypočítává jakej příjem by jsi měla mít a pak jen stačí aplikace kaloricke tabulky a naučit se správně jist ;) kdyby jsi chtěla nějak poradit klidně napiš SZ. Jo a ještě jedna věc, není tak důležité kolik kg a jestli vaha stojí nebo klesá ale důležité jsou cm. Já mám třeba váhu stejnou už asi 3 tydny ale co se týče cm a velikosti oblečení tak to jde sakra znát :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7033
19.10.19 17:45

Taky jsem s jídelníčkem od Michala Thota zhubla za čtyři měsíce 15 kilo. Do toho jsem ale teda docela dost cvičila.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
226
19.10.19 17:45

Jez, co ti chutná a co je po ruce, ale jez toho o trochu míň.

Mně vždycky různé univerzální jídelníčky připadaly divné. Jak kdyby lidé nebyli v jídle strašně rozdílní.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19.10.19 18:15

Zhubnout naporad známé změnit jídelníček a životní styl napořad, nějaký jídelníček na 6 týdnu je knicemu.. Prostě jist méně než doteď, málo pečiva, málo cukru, cvičit, běhat, plavat..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
9835
19.10.19 18:15

1. potřebuješ porozumět proč přibíráš- kde máš hlavní zdroje přebytečného jídla a proč nejíš tak jak bys měla - vhodný poměr správných sacharidů, bílkovin, zdravých tuků a dostatek vlákniny.

2. potřebuješ pořádně spát a umět kompenzovat stres, protože stresové hormony v krvi vedou k ukládání tuků.

3. potřebuješ se pořádně hýbat.

A až posléze má smysl měnit jídelníček- jednak odstranit hlavní chyby ve stravování, pochopit jaké nenaplněné emocionální potřeby možná zajídáš a naučit se je sytit jinak, než jen jídlem a postupně měnit jídelniček tak, aby byl vyvážený a udržitelný.

Věčnáma dietama od kterých si bdueš slibovat zázračné hubnutí, bez nutnosti měnit životní styl (pohyb, to jak ne-řešíš stres a zátěž, spánek), si jedině zničíš metabolismus a staneš se věčnou dietářkou v kolečku přísnost na sebe - neudržitelná dieta - selhání- pocity viny - přejídání - jojo efekt - přísnost na sebe - neudržitelná dieta- selhání - pociti viny - přejídání - jojo efekt…

Jinak pokud sis někde na internetu stáhla „jídelníček od havlíčka“, tak to s tím výživovým poradcem Petrem Havlíčkem nemá nic společného, protože ten jaksi žádný univerzální jídelníček nemá a je drahý právě proto, že s klienty pracuje individuálně a učí je proměnit životní styl tak, aby nedrželi dietu, ale žili tak, aby se jejich tělo dostalo do zdravého stavu - tj. vhodná váha a vhodná kondička.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
9835
19.10.19 18:20
@badaboom píše:
Hýbat se a baštit jen do max kalorií, výpočet si udělej na internetu podle své váhy. A protože se zázraky nedějí, musíš zhubnout, to je matematická jistota.

Nemáš pravdu. Příjem a výdej energie opravdu nená univerzální návod. Kdyby to tak bylo, tak by nebyla většina obézních funkčně podvyživiná.

Laické shrnutí třeba tady (ano, je to anglicky, v češtině se málkdo obtěžuje psát komplexnější podložené texty, protože se na to málo kliká. Slíbit další nereálný zázrak je z hlediska médií daleko lepší)

https://www.nytimes.com/…ht-loss.html

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
470
19.10.19 18:22
@Bugaboo píše:
@Adriane jak dlouho a duvod konce???

Asi dva měsíce. Mě k snídani nechutná vejce, šunka, zelenina ani jogurt. Nejvíc mi vyhovuje žitný cnackebrot. Oběd maso + zelenina je ok. Ale večeři nemám moc čas ani sílu vyvařovat a tak třeba sýr, šunka, hermelín a vejce na všechny způsoby + zelenina bez přílohy jsem nemohla po čase ani vidět. Když si dám j večeři 3 cnackebroty, nebo krajicek chleba, stačí mi to. K tomu šunku, druhý den sýr, třetí vejce, a spoustu obměn… mám pokaždé změnu. Ale jeden den jíst jen sýr, druhý jen šunku a třetí jen vejce nejde. A když jím jeden den šunku, sýr + hermelín a zeleninu, druhý šunku, sýr+ vejce a zeleninu, třetí vaječná placka a pořád dokola tak to leze krkem. Vyvařovat fakt nebudu. Stačí že musím po večerech vařit manželovi oběd na druhý den.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
470
19.10.19 18:24
@MrsNorris píše:
Jez, co ti chutná a co je po ruce, ale jez toho o trochu míň.Mně vždycky různé univerzální jídelníčky připadaly divné. Jak kdyby lidé nebyli v jídle strašně rozdílní.

Když jím o něco míň mám hlad, ale nehubnu

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
470
19.10.19 18:25
@Happy22 píše:
Je to pár dní co jsem tohle psala v nějaké jiné diskuzi :) doporučuji se kouknout na stránku Michal Josef Thot, myslím že tam najdeš všechny informace k hubnutí, tedy ke zdravému hubnutí, nečekej žádný ditey typu 10 kilo za měsíc ale postupne, zdravé a hlavně udržitelné zhubnutí. Má na stránkách kalkulačku kde si vypočítává jakej příjem by jsi měla mít a pak jen stačí aplikace kaloricke tabulky a naučit se správně jist ;) kdyby jsi chtěla nějak poradit klidně napiš SZ. Jo a ještě jedna věc, není tak důležité kolik kg a jestli vaha stojí nebo klesá ale důležité jsou cm. Já mám třeba váhu stejnou už asi 3 tydny ale co se týče cm a velikosti oblečení tak to jde sakra znát :)

Přečtu si to, děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
470
19.10.19 18:32
@Ou píše:
1. potřebuješ porozumět proč přibíráš- kde máš hlavní zdroje přebytečného jídla a proč nejíš tak jak bys měla - vhodný poměr správných sacharidů, bílkovin, zdravých tuků a dostatek vlákniny.

2. potřebuješ pořádně spát a umět kompenzovat stres, protože stresové hormony v krvi vedou k ukládání tuků.

3. potřebuješ se pořádně hýbat.

A až posléze má smysl měnit jídelníček- jednak odstranit hlavní chyby ve stravování, pochopit jaké nenaplněné emocionální potřeby možná zajídáš a naučit se je sytit jinak, než jen jídlem a postupně měnit jídelniček tak, aby byl vyvážený a udržitelný.

Věčnáma dietama od kterých si bdueš slibovat zázračné hubnutí, bez nutnosti měnit životní styl (pohyb, to jak ne-řešíš stres a zátěž, spánek), si jedině zničíš metabolismus a staneš se věčnou dietářkou v kolečku přísnost na sebe - neudržitelná dieta - selhání- pocity viny - přejídání - jojo efekt - přísnost na sebe - neudržitelná dieta- selhání - pociti viny - přejídání - jojo efekt…

Jinak pokud sis někde na internetu stáhla „jídelníček od havlíčka“, tak to s tím výživovým poradcem Petrem Havlíčkem nemá nic společného, protože ten jaksi žádný univerzální jídelníček nemá a je drahý právě proto, že s klienty pracuje individuálně a učí je proměnit životní styl tak, aby nedrželi dietu, ale žili tak, aby se jejich tělo dostalo do zdravého stavu - tj. vhodná váha a vhodná kondička.

Děkuji, něco na tom bude, stres, málo spánku i málo pohybu prostě mám. Spánek a pohyb je ok jen o víkendu, v týdnu to reálné není.
Jídelníček od Havlíčka byl sestry dělaný na míru, vážili jsme stejně. A zhubla jsem. Ale pak se to zastavilo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama