Jakým směrem se vrtnout po RD?

Anonymní
21.2.21 23:22

Jakým směrem se vrtnout po RD?

Ahoj, za rok mi končí RD a já pomalu přemýšlím jakým směrem se mám vydat. Před dítětem jsem pracovala jako účetní. Práce byla dost časově a psychicky náročná. A vlastně si nejsem ani jistá, jestli mě chtějí zpět. Přemýšlím, zda hledat jinou a klidnější práci v oboru, ale také za výrazně méně peněz, nebo jestli začít dělat sama na sebe (i když teď není nejvhodnější doba na získávání klientů), nebo jít třeba do školství… nějak se v tom plácám. Protože ze všeho mám vždy nějaké obavy - z práce v oboru - že nebudu mít čas na dítě, málo dovolené apod., dělat sama na sebe - neseženu klienty, práce ve školství - zvládnu to vůbec? Co byste zvolili vy? nebo podle čeho se rozhodnout?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
21.2.21 23:29

Spolupracuji s účetní firmou, kde snad každá úcetní má minimálně jedno dítě a některé pracují dokonce při mateřské. Děti mají něksy i v kanceláři :) Firma má asi 20-30 zaměstnanců a se službami jsme opravdu velmi spokojeni. Mohu porovnávat, je to naše třetí účetní firma. Nyní už to bude 6 let, co s nimi spolupracujeme. Podle mne je úcetnictví super práce, která se dá skloubit s dětmi a není nutný celý úvazek. Pokusila bych se vyjednat lepší podmínky ve vaší bývalé firmě nebo hledat jinou společnost.

• Citovat
  • Nahlásit
21261
22.2.21 00:39

Tak po dobre účetní skočí i na zkráceny uvazek. Neřešila bych, co bude za rok a pred navratem do prace si zkoušela vyjednat kratší uvazek kvuli diteti/detem. Nebo jit pracovat do jine firmy.

Pokud se chces vrtnout do školství a nemas pedagogické vzdělání, tak bych se ted uz poohlizela po kurzech např na asistenta pedagoga nebo si prohloubila pedagogické vzdělání…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53794
22.2.21 07:00

Tak si ujasni, kterou praci chces. Ktera tebe bavi. Oba ty obory jsou dost specificke.