Jakým způsobem se učíte na vysoké škole ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Moncicak22
Nováček 8 příspěvků 28.04.18 09:44
Jakým způsobem se učíte na vysoké škole ?

Ahoj všichni jsem první rok dálkově na vysoké škole a studuji humanitní obor teď bude zkouškové a já se pořád nejsem schopná dokopat k učení tak bych se Vás chtěla zeptat jakým způsobem se vlastně učíte a kolik hodin cca denně. Všechny materiály už mám vytisknuté a je to přibližně 170 wordových stránek vždycky si k tomu sednu ale vždycky jdu udělat stejně něco jiného „důležitějšího“ jak kdybych z toho učení měla strach nevím jak jinak to říct :nevim: na střední škole jsem patřila spíš mezi průměrné studenty.

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

Reakce:

PupuP
Kecalka 255 příspěvků 28.04.18 09:48

Na běžnou zkoušku mi většinou stačily 3 dny, celý den v kuse, nejlépe se mi učilo na zahradě. většinou kombinace čtení z papíru, podtrhavani, prezentace na pc… na statnice mesic v kuse, kazdy den 10-12 hodin, ale to me tehda fakt bavilo.
170 stránek jsem se snad nikdy neucila, to je text nebo výpisky? jestli text, tak bych si vypsala důležitý body a ty se ucila. I u otázek na státnice jsem si jednu otázku přepsala do bodu na max 3 a4.

Lucias241
Kecalka 180 příspěvků 28.04.18 09:51

Sedla jsem k tomu a drtila. Dulezite veci podtrhavala. Ja nemam rada stres a ucit se neco na posledni chvili me nebavilo. Taky mam vystudovany dalkove humanitni hovor.

P4ja
Závislačka 3742 příspěvků 28.04.18 09:56

No hlavně jsem se učila výpisky a poznámky z přednášek. Pokud k tomu byly nějaké texty, tak jsem si podtrhala to nejdůležitější a vypsala si to. Dělal si souvilsoti, myšlenkové mapy atd.
Pak si to postupně procházela. Většinou i třeba po přednáškách, když jsem věděla, že je toho moc.

Jinak, co se týká času, to odhadnout neumím. Protože každý předmět byl jiný. Nicméně, čím dřív začneš, tím dřív budeš mít představu, kolik času je potřeb.