Jde se zbavit žárlivosti?

9
1.9.21 07:51

Jde se zbavit žárlivosti?

Ahojky všem :)
Půjdu rovnou k věci…
Je mi 24 pritelovy je 35 jsme spolu rok a půl a až na běžné hádky o hloupostech si myslím že jsme spokojeni… Plánujeme spolu svatbu a rodinu. Přítel by nebyl proti klidně hned :D ale já chci vzhledem k mému věku ještě počkat což on uplne chápe.
Akorát asi před rokem přišel z práce (pracuje jako údržbář) že k nim nastoupila nová recepční a že po něm asi jede. Když sem se zeptala po nake době jestli už dala pokoj řekl že můžu být v klidu že si to asi blbe vyložil že má přítele. Trošku mě to uklidnilo i když ne úplně jenom ze pak si začaly psát na fb (což už moc nedělají), začal za ní na recepci chodit na kafíčka a chodí spolu na obědy. Rozvinula se ve mě obrovská žárlivost. Hadaly jsme se, dělala jsem scény, měla jsem uštěpačné poznámky jen se o ní zmínil. Moc sem nespala ani nejedla. Nakonec jsme po čase sama musela usoudit že reagují přehnaně a že tohle nikam nevede… Ničila jsem tím sebe a náš vztah a když sem se nad tím zamýšlela musela jsem uznat že vlastně nedělá nic špatného jen má kamarádku.
Víte nejde o to že bych se bála že mě podvede… Věřím že to by neudělal… Mam spíše strach z toho že malinké sympatie tam jsou a když spolu budou tolik v kontaktu očaruje ho natolik že oděme odejde a bude s ní. Jenže tak jak neovlivním to že když bude chtít podvede už vůbec neovlivním když se zamiluje do jiné. Můžu jen věřit a doufat že mě miluje na tolik a jsem pro něj tak úžasná že se to nestane.
Začala jsem tedy na tom pracovat. Pořád dokola si opakuju věci jako…
Kdyby s tebou nechtěl být neplánuje s tebou rodinu…
Dělá pro mě tolik věcí… Pořád se snaží mi zlehčovat život a dělat mě šťastnou…
Nesčetněkrát jsem od něj slyšela jak jsem, krásná a sexy
Důležité je že když mu dáš volnost že se zase vrátí
Když ho budu držet stranou od všech ženských nikdy nepoznám jestli by mi to udělal nebo ne