Je mi 20 a chci rodinu

73
11.4.17 18:01

Je mi 20 a chci rodinu

Dobrý den,
chtěla bych od Vás poradit. Je mi 20 let a pracuji jako asistentka ředitele. Příteli je 22 a pracuje v Německu. Chtěli bychom miminko, ale nevím, zda na to nejsem moc mladá a jestli bych to zvládla. Přítel pořad naléhá, ze se mnou chce rodinu a ze to zvládneme.
Rekonstruujeme malý domeček a za půl roku bychom ho měli mít hotový. Otázkou je zda bychom do toho měli jít nebo jestli máme ještě počkat abych já měla odpracovany aspoň rok kvůli mateřské.
Miminko oba moc chceme, ale bojím se ze nas za to všichni odsoudí, ze jsme mladí a ze si máme užit. Jenomže vymetat bary a popíjet každý víkend není nic pro nas, ve své podstatě jsme si tím už prošli a neláká nas to.
Děkuji za Vaše názory.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5985
11.4.17 18:02

A v čem by vadilo, že vás všichni odsoudí? Je to váš život, vaše rozhodnutí.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
73
11.4.17 18:05

To sice ano, ale mám strach, ze by to moji rodiče neprekousli.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Patricia89
11.4.17 18:06
@Luc20 píše:
Dobrý den,
chtěla bych od Vás poradit. Je mi 20 let a pracuji jako asistentka ředitele. Příteli je 22 a pracuje v Německu. Chtěli bychom miminko, ale nevím, zda na to nejsem moc mladá a jestli bych to zvládla. Přítel pořad naléhá, ze se mnou chce rodinu a ze to zvládneme.
Rekonstruujeme malý domeček a za půl roku bychom ho měli mít hotový. Otázkou je zda bychom do toho měli jít nebo jestli máme ještě počkat abych já měla odpracovany aspoň rok kvůli mateřské.
Miminko oba moc chceme, ale bojím se ze nas za to všichni odsoudí, ze jsme mladí a ze si máme užit. Jenomže vymetat bary a popíjet každý víkend není nic pro nas, ve své podstatě jsme si tím už prošli a neláká nas to.
Děkuji za Vaše názory.

Co je ti do lidi? 8o :nevim: :nevim:
Ja sem prvni dite porodila v 19 a pul :nevim:.
A chces dite ty nebo pritel? Pokud jen kvuli priteli a jsi na vazkach, tak jeste pockej.