Je mi dost blbě po nouzové antikoncepci EllaOne, mám to řešit?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
19.6.22 13:41

Je mi dost blbě po nouzové antikoncepci EllaOne, mám to řešit?

Ahoj chci se zeptat včera jsem užila nouzovou antikoncepci EllaOne teďka je to od podání pilulky 24 hodin a je mi stále dost blbě klepu se, rozostřené vidění, motá se mi hlava, jsem děsně unavená a prostě celkově slabá, bolest břicha není tak hrozná. Měřila jsem si tlak a měla jsem 147/84. Vůbec nevím co s tím jestli to nějak řešit kam volat abych se zeptala jestli je to normální volala jsem do nemocnice na pohotovost tak mi nic moc neřekli pokud nejsem v ohrožení života tak to řešit nebudou.
Jak by jste to řešili?
Musela jsem zůstat doma protože vstanu a zatočí se mi hnedka hlava. Je mi 20 let.
Volala jsem i do nemocnice a gynekologii ale teda jen nějaké sestře nebo na recepci tam mi řekla že toto neznají že nemají zkušenost a že neví.
Chtěla bych se s někým poradit ale vůbec nevím kam volat a co v takové situaci dělat.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
856
19.6.22 13:56

Proč si to zrala, však si včera psala, že se do tebe neudělal ne? Byla malá pravdebodobnost…jinak pokud vím je nějakej znamnejsi prostinor v lékárně nebo? teď už nic… hodně pij a lež a pokud to bude extrém asi bych šla na pohotovost…pokud ok tak zítra gyndarka.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.6.22 14:05

@Wilík
Asi jsem udělala chybu ale potřebovala jsem si to pojistit no kdo ví jak by to dopadlo kdybych si to nevzala fakt nevím.

  • Citovat
  • Nahlásit
856
19.6.22 14:12
@Anonymní píše:
@Wilík
Asi jsem udělala chybu ale potřebovala jsem si to pojistit no kdo ví jak by to dopadlo kdybych si to nevzala fakt nevím.

Tady ty pilule udělají vždy bordel v těle…teď už nic…bude to okej ať tak či tak nakonec neboj

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20751
19.6.22 14:14

Vsechny tyhle tabletky „po“ jsou priserne dryjaky.

Precti si pribalovy letak, co tam pisou za nezadouci ucinky. Nejspis to tam bude.
Muzes to nahlasit svemu gynekologovi, ma povinnost toto hlasit ma SUKL.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.6.22 14:17
@Wilík píše:
Tady ty pilule udělají vždy bordel v těle…teď už nic…bude to okej ať tak či tak nakonec neboj

Nečekala jsem že až tak dneska jsem měla jít normálně do práce. Snad to bude v pohodě.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
19.6.22 14:20
@Lucie_Sx píše:
Vsechny tyhle tabletky „po“ jsou priserne dryjaky.Precti si pribalovy letak, co tam pisou za nezadouci ucinky. Nejspis to tam bude.
Muzes to nahlasit svemu gynekologovi, ma povinnost toto hlasit ma SUKL.

O nežádoucích účinkách vím jen jsem asi nečekala že to bude až tak hrozný ležím v posteli jsem ráda že ležím. Včera to bylo ještě horší večer jsem neudržela ani oči usla jsem asi do sekundy. Musím k obvodní kvůli neschopence tak té to řeknu a pak když tak budu volat na gyndu když to nepřejde do zítřka.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat