Je mi špatně po tělísku - zlepší se to?

Anonymní
18.9.19 14:11

Je mi špatně po tělísku - zlepší s

V půlce července jsem si nechala zavést nitroděložní tělísko Mirena. Zezačátku jsem neměla žádné potíže - žádné krvácení ani špinění, žádné křeče. S první menstruací ale přišlo celkem silné krvácení, které trvalo 8 dní 8o Běžně mívám MS 4 dny a ne moc silnou. Druhá menstruace 9 dní a před ní mi bylo celkem špatně od žaludku. Do toho se mi začalo dělat akné horší než v pubertě. Hlavně kolem brady a na hraně obličeje. Kolem MS jsem teď měla dokonce svědivou vyrážku na krku - na ekzémy jsem nikdy předtím netrpěla.
Moje gynekoložka říká, že tělísko sedí a časem by se krvácení mělo upravit. Máte zkušenost, že to tak je?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

8673
18.9.19 14:55

Třeba já ho dala ven, problémů bylo až moc…teď jsme zrovna čerstvě diskutovali tu https://www.emimino.cz/…o-ne-365315/

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.9.19 21:32

Máš hodně podobné příznaky jako já. No už je venku…Ale je to škoda. Závidím všem, kterým sedne.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama