Je mi ze sebe zle, ale nepolepším se - obezita

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.07.14 12:42
je mi ze sebe zle, ale nepolepším se - obezita

Ahoj všem. Po dlouhé době jsem se rozhodla se tu svěřit a třeba najít tu správnou motivaci a konečně se sebou něco začít dělat.
Jsem maminka dvou malých dětí, studuji vysokou školu a pracuji na plný úvazek. práci mám jak psychicky tak fyzicky celkem náročnou. Manžel dělá 12tky takže celý den je pryč. a když má volno tak se snažíme ject na výlet s dětmi, nebo dodělat resty na bytě. přestěhovali jsme se do bytu, kde je ještě moc a moc práce.
A ted k tomu problému. Jsem obézní a vadí mi to, ale nejsem schopna s tím něco udělat. nepravidelně jím a nepravidelně cvičím. Jsem často unavená a pak samozřejmě milion výmluv. je to pro mme začarovaný kruh a nevím jak z něj ven. teorii co bych měla a neměla znám dobře, ale donutit se je pro mne těžké. a když už začnu tak nikdy nevydržím. zadávala jsem do stobu asi tři dny a pak zase nic. a tak je to vždy. na ledničce mám napsáno nežer, ale moc tu nefunguje. i si to přečtu a stejně ji otevřu :zed:. někdy je mi ze sebe zle a někdy je mi to úplně putna. celé druhé těhu jsem se těšila jak budu moci začít konečně hubnout naplno ale od porodu to jsou dva roky a nic. jinak pro představu mám 160cm a 94kg. Po porodu jsem měla svou puvodní váhu jako před těhu a to 92.rok po porodu jsem se dostala na neuvěřitelných 106kg. za rok jsem dala dolu 14kg jen tím, že jsem začala chodit do práce.
děkuji všem za případné rady a reakce. Anonymitu doufá budete respektovat děkuju :hug:

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
Reakce:
kaja00
Extra třída :D 13577 příspěvků 27.07.14 12:44

Co se treba jit poradit s nejakym profesionalem?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.07.14 12:48