Je možné jistým způsobem milovat dva muže?

Anonymní
19.6.21 11:25

Je možné jistým způsobem milovat dva muže?

Zdravím. Už přes dva měsíce řeším situaci, se kterou si nevím rady. Mám 23 let a před měsícem jsem nastoupila do nové práce, mimo jiné u toho i studuji. Se svým přítelem Lukášem (26) jsme spolu tři roky, z toho dva spolu bydlíme v bytě a letos jsme si začali si stavět dům. Máme toho spolu opravdu hodně společného, rozumíme si, nasmějeme se, plánujeme spolu rodinu. Výjimečně to občas trochu dřelo po sexuální stránce. Občas se samozřejmě neshodneme. Zůstal se mnou i přes všechny mé alkoholové průsery a scény (a že jsem jich kdysi měla, proto už vůbec nepiju). A já přes jeho, kterých ale bylo o dost méně. S jeho rodinou si rozumím. Do nové práce jsem kdysi odcházela brigádě, i když na jiný úsek a už tehdy jsem párkrát narazila na Vaška (40), vždy byl tak milý. Vypadal o dost mladší, než vlastně ve skutečnosti byl. Teď jsme kolegové, se všemi neskutečně dobře vychází a je s ním sranda. Nakonec jsme se začali více bavit i my dva. Zjistili jsme, že si opravdu rozumíme, oba jsme upovidaní, veselí, máme podobné zájmy a názory. Navzájem jsme si začali velmi pomáhat, podporovat a na každé směně jsme se neskutečně nasmáli. Netrvalo dlouho a začali jsme si mimo práci i psát, volat. Nakonec se i scházet. Začali jsme být dobří přátelé, i když by nás to předtím nikdy nenapadlo. Navíc skrze věkový rozdíl. Jeho rodině jsem byla velmi sympatická. Vše bylo v úžasném přátelském duchu. Dělali jsme si legraci, že jsme si navzájem druhou polovinou v tomhle. Nějaká ta chemie tam byla vždy, ale ani jeden si ji nechtěl připustit, nebylo to přípustné a až moc jsme se měli jako přátelé rádi. Ale jednou to přerostlo v něco jiného. Dokonce mě potom dokázal neskutečně uklidnit, když se dostavilo špatné svědomí. Vlastně to není vůbec můj typ, ale ta něha, jeho chování a vzájemné sympatie mě dostala ještě několikrát. Občas jsme se sešli a opravdu k ničemu nedošlo, někdy se to prostě samo