Je možné těhotenství nebo mi vynechala menstruce?

Anonymní
26.2.20 10:38

Je možné těhotenství? Nebo mi jen menstruace zcela vynechá?

Dobrý den, jsem docela vystrašená a k doktorce jdu až příští týden, tak bych ještě radši poprosila o vaše zkušené rady :oops:

Před cca rokem jsem vysadila antikoncepci a pořád mám menstruaci dost rozházenou, navíc jsem ještě sportovkyně a ve škole se dost stresuju. Menstruaci jsem měla naposled 9.1-16.1 a tento měsíc už mám 21 opoždění. Dost jsem ve při zkouškovém stresovala a nepociťují žádné náznaky, že bych to měla dostat. Dělala jsem si 4× test, naposled včera a všechny byly negativní. Četla jsem různé diskuze, že když je žena těhotná, tak může mít také menstruaci, ale já jí měla dost silnou v tom lednu a dlouhou, tak to není možné, ne? A když mi testy i ukazují jednu čárku. Jen mi prostě zaráží to, že mi nebolí prsa ani podbříšek nic. Jak kdybych to vůbec dostat neměla.

Jsem mladá a studentka, tak opravdu miminko neplánuju.

Děkuji všem za odpověď.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6285
26.2.20 10:52

Jestli miminko neplánujes a soulozis, určitě používáš jinou ochranu. Takže těhotenství bych se nebála.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.2.20 10:58

@karkarka bohužel jsme spolu spali i bez použití antikoncepce - přerušovanou souloží.
Vím, že mi asi ukamenujete, ale už jsem dost prozřela a praktikovat to nebudeme :D

• Nahlásit
  • Citovat
2382
26.2.20 11:10

Pokud máš tak dlouho zpoždění a negativní testy, tak s největší pravděpodobností těhotná nejsi.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2862
26.2.20 11:31

Ja po statnicich, ktere pro me byly narocne ms nedostala:) klidne to stresem mohlo byt

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17
26.2.20 12:34

Já po vysazení antikoncepce to měla taky rozházené. Teď mám menstruaci jednou za 2 až 3 měsíce… Už si z toho nic nedelam, jinak jsem taky furt utracela za testy… Když už je to opravdu dlouho, zajdu na ženský pro vyvolávačku. Prý pravidelně neovuluji. :nevim: