Reklama

Je možné těhu? - Mamatest

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Jahůdka2
Nováček 10 příspěvků 30.07.09 10:21
Je možné těhu? - Mamatest

Ahoj. Jsem tu nováček a asi hlásím se do klubu testových bláznivek. Miminko chceme už asi čtyři roky, pak ze zdravotních důvodů pauza a minulý měsíc jsme to snaženíčko vyzkoušeli poprvé po 2letech.

Těhu už jsem byla asi 2×, ale vždy to velmi brzy skončilo. V obou případech jsem to cítila hned od začátku a čárky byly už v den vynechání menstruace poměrně pěkně vidět…

Teď je to ale trošku jiné. Chtěla jsem si koupit testík jen tak ze zvědavosti, ještě před vynecháním menstruace, ale v lékárně měli zrovna dovolenou. Vzala jsem to tak jako sportovně a aspoň že nebudu nijak bláznit, testování jsem vypustila z hlavy…

Menstruace měla přijít v sobotu, ten den se mi udělalo tak nějak divně špatně, tak jsem zkusila testík - Mamatest (věřím mu, vím že i vy s ním máte dobré zkušenosti, že nedělá falešné //) a byla tam slabounká čárečka. Měla jsem takovou radost!

Jenže jsem se rozhodla, že vzhledem k tomu, že bych ráda miminko už takovou dobu, tak že si dopřeji sledování toho, jak krásně čárka sílí, což jsem asi neměla dělat.

Tedy první testování v sobotu - čárka slabounká, i když po limitu.

V pondělí - slabounká úplně stejně, po limitu.

Ve středu - slabounká po limitu, následně se vybarvila do krásné růžové. Měla jsem takovou radost, že je to známka nějakého dobrého posunu, tak jsem testík za pár hodin zopakovala - téměř žádná čárka, po limitu; což mě trošku rozhodilo, tak jsem se nemohla dočkat dnešního rána.

No a dnes - slaboulinká čárka v limitu, pak trošičku ztmavla, takže je na úrovni těch slabých předešlých.