Je možné užívat gynex, když beru thiamin?

Anonymní
26.11.19 14:59

Je možné užívat gynex, když beru thiamin?

Zdravím holky,
Je to skoro týden co jsem byla u gynekolozky s bolestmi levého podbřišku, cysta. Nejdříve měla 3cm, teď se po týdnu bohužel zvětšila. Beru thiamin, který by měl pomoci k vstřebání cysty, což mi bohužel nepřijde, když se po týdnu cysta ještě zvětšila. MS má přijít 4.12. tak doufám, že cysta odejde s ní, dr říkala, že by to bylo pravděpodobné. A já se vás chtěla zeptat, vzhledem k tomu, že se půl roku snažíme o miminko, je možné začít brát teď gynex, i když beru ten thiamin? Máte některá z vás zkušenosti? Děkuji za každou vaší odpověď. :think: :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

1182
26.11.19 17:40

Fakt je to Thiamin? To je totiž úplně obyčejnej vitamin B (B1)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.11.19 18:10

@Petula306
Ano, já vím, že je to vitamín B1.

  • Nahlásit
  • Citovat
1182
26.11.19 19:24

Já teda na tyto preparáty nevěřím, ale ani nevím, čemu by to mělo vadit. Takže bych brala klidně obojí. A ještě se zeptej třeba v lékárně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.11.19 20:03

@Petula306 Do té doby než jsem začala pročítat všelijaké diskuze jsem tomu taky nevěřila, ale většina lidí s nimi má dobrou zkušenost, tak mě to hrozně láká, i když moc dobře vím, že každý člověk je originál a nemusí to na něho působit.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama